چهارشنبه, ۰۵ ارديبهشت ۱۴۰۳ | ۱۴ شوّال ۱۴۴۵ قمری | ۲۴ آوریل ۲۰۲۴ میلادی
هدر بالا
  1. اجتماعی
سه شنبه, ۱۸ بهمن ۱۴۰۱ ۱۴:۵۵
زمان مطالعه: 2 دقیقه
شرکت مخابرات ایران در دومین جشنواره برندهای شایسته ایران که با رویکرد مسئولیت‌های اجتماعی برگزار شد، سیمرغ طلایی برند شایسته این رویداد را از آن خود کرد.

به گزارش پیام خبر و به نقل از اداره کل ارتباطات و امور بین الملل شرکت مخابرات ایران، این جشنواره با حمایت اتاق تعاون و شبکه تعاون تجارت ایران در روز شنبه مورخ ۲۴ دی ماه ۱۴۰۱ در سالن همایش‌های بین‌المللی مرکز صدا و سیما با حضور ریاست شورای سیاست گذاری، اعضای شورا، کمیته علمی رویداد و همچنین اساتید و اعضای یکصد شرکت برتر برگزار شد.

در لوح یادبود این جشنواره خطاب به مهندس سلطانی مدیر عامل شرکت مخابرات ایران آمده است: نظر به تلاش تحسین برانگیز جنابعالی و مجموعه تحت مدیریت شما در ارتقای شاخص های CSR و به پاس تعهد ارزشمندتان در جهت رشد و ارتقای "فرهنگ مسئولیت پذیری اجتماعی در کشور" این لوح یادبود با افتخار تقدیم‌تان می‌گردد.

گفتنی ست، جشنواره سالیانه برندهای شایسته ایران فرصتی برای تعامل مستقیم مدیران ارشد سازمان های کشور و گروه های مختلف کسب و کار بایکدیگر است که افزایش رقابت پذیری کسب و کارها ، هم اندیشی نخبگان و اساتید و آشنایی از مسائل روز از زبان مقامات و قانونگذاران کشور از نتایج آن است.

همچنین، این رویداد برای سازمان ها و شرکت های منتخب، فرصتی است تا با تغییر در نگرش فعلی خود، علاوه بر کمک به بهبود کسب و کار و اقتصاد، تحول آفرین باشند و با توشه ای پربار از دانش و ایده هایی نوین برگی زرین از کسب و کار را رقم بزنند. 

 

کد خبر 205390

 

دیدگاه ها

شما هم می توانید نظرات خود را ثبت کنید



کد امنیتی کد جدید