جمعه, ۱۰ فروردين ۱۴۰۳ | ۱۸ رمضان ۱۴۴۵ قمری | ۲۹ مارس ۲۰۲۴ میلادی
هدر بالا
  1. اجتماعی
سه شنبه, ۱۸ بهمن ۱۴۰۱ ۱۵:۰۵
زمان مطالعه: 2 دقیقه
همزمان با سفر رئیس کل دادگستری استان فارس به حوزه قضایی پاسارگاد جشن گلریزان آزادی سازی زندانیان جرائم غیر عمد در شهرستان پاسارگاد با حضور خیرین نیک اندیش برگزار شد. 

به گزارش پیام خبر،رئیس کل دادگستری استان فارس در این مراسم که با حضور مسئولان قضایی و اجرایی استان و شهرستان پاسارگاد برگزار شد طی سخنانی ضمن تبریک دهه مبارک فجر انقلاب اسلامی و اعیاد ماه رجب با بیان اینکه قضات دادگستری استان در چارچوب قوانین و مقررات تلاش کرده اند تا زمینه آزادی و رهایی زندانیان جرائم غیر عمد را فراهم کنند گفت: آنچه ناجی ما خواهد شد همین نیّات خیرخواهانه و اقدامات نوع دوستانه است.

حجت الاسلام و المسلمین سید کاظم موسوی گلریزان را فرصتی برای تزکیه و شکرگذاری برخورداری از نعمات خواند و اظهار امیدواری کرد با همت خیرین این شهرستان 54 زندانی جرائم غیر عمد این شهرستان از جمله دو تن از بانوان زندانی از زندان رهایی خواهند یافت.

نماینده عالی قوه قضائیه در استان فارس با بیان این مطلب که میزان بدهی زندانیان جرائم غیر عمد پاسارگاد 35 میلیارد ریال است گفت: در صورت جمع آوری شدن نیمی از این مبلغ در این گلریزان با کمک سایر نهاد های حمایتی و کمک های دستگاه قضایی زمینه آزادی همه زندانیان جرائم غیر عمد این شهرستان فراهم خواهد شد.

حجت الاسلام و المسلمین موسوی در بخش دیگری از سخنان خود به موضوع احیای دادسرا در این شهرستان اشاره کرد و افزود: پیگیری های لازم در این خصوص انجام شده است و امیدواریم به زودی با اصلاح تشکیلات قضایی در این شهرستان شاهد احیای مجدد دادسرا در پاسارگاد باشیم.

این مقام ارشد قضایی استان فارس تصریح کرد: نتیجه نهایی اجرای دقیق سند تحول قضایی رضایتمندی عمومی است و ما تلاش کرده ایم تا با اجرای دقیق تکالیف قانونی خود ضمن ارتقاء جایگاه دادگستری استان در کشور این امر مهم را محقق کنیم.

گفتنی رئیس کل دادگستری استان فارس در این سفر یک روزه به شمال استان فارس ضمن دیدار از دادگستری پاسارگاد و بررسی تقاضای تعدادی از مراجعان از شوراهای حل اختلاف این شهرستان نیز بازدید کرد .

 

کد خبر 205392

 

مطالب مرتبط

دیدگاه ها

شما هم می توانید نظرات خود را ثبت کنید



کد امنیتی کد جدید