شنبه, ۰۱ ارديبهشت ۱۴۰۳ | ۱۰ شوّال ۱۴۴۵ قمری | ۲۰ آوریل ۲۰۲۴ میلادی
هدر بالا
  1. اجتماعی
سه شنبه, ۱۸ بهمن ۱۴۰۱ ۱۵:۳۳
زمان مطالعه: 2 دقیقه
سرپرست سازمان سیما، منظر و فضای سبز شهری شهرداری شیراز از اجرای پروژه‌های المان مناسبتی این سازمان در دهه فجر و نصب آنها در سطح شهر شیراز خبر داد.

به گزارش پیام خبر،حمید کشتکار از اجرای پروژه‌های المان مناسبتی این سازمان در دهه فجر و نصب آنها در سطح شهر شیراز خبر داد و افزود: این سازمان در بهمن‌ماه به مناسبت ایام‌الله دهه فجر، برنامه‌ها و طرح‌هایی اجرا کرده است تا فضای شهر شیراز را انقلابی‌تر و یاد دلاورمردان و زنان غیور کشور را که همراه انقلاب اسلامی بودند زنده کند.

سرپرست سازمان سیما، منظر و فضای سبز شهری شهرداری شیراز با اشاره به نصب 4 المان‌ مناسبتی دهه فجر در سطح شهر، ادامه داد: براساس برنامه‌ریزی‌های انجام شده سازمان، نصب 4 عدد المان مناسبتی با مضمون ایام یوم الله دهه فجر در میادین و چهارراه‌های اصلی شهر شیراز انجام شده است، این المان ها در مکان‌های شامل: میدان امام حسین (ع)، تقاطع شهیدان شیخی و فلکه نمازی نصب شده اند. 

کشتکار خاطرنشان کرد: دهه فجر از اهمیت ویژه‌ای برخوردار است و شور و هیجان روزهایی را که پیروزی انقلاب اسلامی ایران رقم خورد، تداعی می‌کند. 

وی با بیان اینکه شهرداری شیراز در دهه فجر با اجرای نور پردازی و آتش‌بازی در روز 22 بهمن ماه سالروز پیروزی انقلاب اسلامی ایران را جشن می‌گیرد، تصریح کرد: سازمان سیما، منظر و فضای سبز شهری اقدام به اجرای نورپردازی در جداره تقاطع شهید رودکی شیراز به شکل پرچم پر افتخار ایران با متراژ 700 متر کرده است که در روز 22 بهمن به یومن این روز روشن می شود، همچنین با هماهنگی ها و برنامه‌ریزی‌های انجام شده در بوستان آزادی مراسم آتش‌بازی به مناسبت 22 بهمن برگزار خواهد شد.

 

کد خبر 205397

 

دیدگاه ها

شما هم می توانید نظرات خود را ثبت کنید



کد امنیتی کد جدید