پنج شنبه, ۳۰ فروردين ۱۴۰۳ | ۰۸ شوّال ۱۴۴۵ قمری | ۱۸ آوریل ۲۰۲۴ میلادی
هدر بالا
  1. اجتماعی
سه شنبه, ۱۸ بهمن ۱۴۰۱ ۲۰:۴۵
زمان مطالعه: 3 دقیقه

استاندار فارس در آئین آب رسانی به روستاهای استان:

یکی از شعارهای اصلی انقلاب اسلامی توجه به محرومان و نیازمندان بوده‌ است

استاندار فارس در آیین افتتاح آب رسانی به روستاهای استان، گفت: یکی از شعارهای اصلی انقلاب اسلامی توجه به محرومان و نیازمندان بوده‌ است؛ توجه ویژه به روستاها از اهداف انقلاب بوده که در حوزه آب، برق، گاز، راه های ارتباطی، اشتغال، سلامت و مسکن نمود پیدا می کند؛ لذا می بایست همه ما به وظیفه‌ی انقلابی خود عمل کنیم.

به گزارش پیام خبر، دکتر محمدهادی ایمانیه همزمان با هفتمین روز از دهه فجر، در آیین افتتاح آبرسانی به چند روستای استان فارس، که بصورت نمادین در روستای نوروز آباد سیاخ دارنگون برگزار شد، ضمن تبریک ایام و اعیاد ماه رجب گفت: تقارن دهه فجر انقلاب اسلامی و ایام ماه رجب را به فال نیک می گیریم.
استاندار فارس با گرامی داشت یاد بنیان‌گذار جمهوری اسلامی ایران و شهدای نظام اسلامی، اظهار داشت: همیشه و در همه‌ی شرایط مدیون فداکاری ها و ازخودگذشتگی های این عزیزان هستیم.
وی از تلاش های شرکت آب و فاضلاب شیراز و مجموعه سپاه، بسیج سازندگی و گروه های جهادی تشکر کرد و افزود: یکی از شعارهای اصلی انقلاب اسلامی توجه به محرومان و نیازمندان بوده‌ است؛ توجه ویژه به روستاها از اهداف انقلاب بوده که در حوزه آب، برق، گاز، راه های ارتباطی، اشتغال، سلامت و مسکن نمود پیدا می کند؛ لذا می بایست همه ما به وظیفه‌ی انقلابی خود عمل کنیم و اقداماتی که در 44 سال گذشته آغاز شده است در اسرع وقت تکمیل و در اختیار مردم قرار گیرد.
استاندار فارس به برجسته بودن دوران حکومت امیرالمؤمنین علی علیه السلام اشاره کرد و افزود: توجه ویژه‌ی به محرومان و تلاش برای برقرار عدالت اجتماعی یکی از دلایل برجسته شدن دوران زمامداری ایشان بوده است.
نماینده عالی دولت در فارس خواستار توجه ویژه مسولین و مدیران استانی به روستاها شد و اظهار داشت: در کلام و گفتار امام راحل و رهبر معظم انقلاب اسلامی نیز، توجه به روستاها در همه‌ی زمینه ها و حل مشکلات آنان به دفعات تکرار شده است و اگر قرار است روستاییان به شهرها مهاجرت نکنند راهی به جز این اقدام، در پیش رو نداریم. مهاجرت معکوس از شهر به روستا، در پی ارتقای خدمات رفاهی روستایی محقق خواهد شد که آن هم مجددا به کاهش حاشیه نشینی منجر می شود‌.
دکتر ایمانیه در پایان اظهار داشت: با تلاش های جهادی شرکت آب و فاضلاب و همراهی بسیج سازندگی استان امیدواریم تا نیمه سال ۱۴۰3 روستایی که با تنش و بحران آبی روبه رو باشد در فارس نداشته باشیم.

 

کد خبر 205407

 

دیدگاه ها

شما هم می توانید نظرات خود را ثبت کنید



کد امنیتی کد جدید