پنج شنبه, ۰۹ فروردين ۱۴۰۳ | ۱۷ رمضان ۱۴۴۵ قمری | ۲۸ مارس ۲۰۲۴ میلادی
هدر بالا
  1. اجتماعی
چهارشنبه, ۱۹ بهمن ۱۴۰۱ ۱۲:۰۹
زمان مطالعه: 2 دقیقه
چهاردهمین نمایشگاه سراسری فرش دستباف و تابلو فرش شامگاه سه‌شنبه همزمان با هفتمین روز از دهه مبارک فجر در محل نمایشگاه‌های بین المللی غرب ایران در اراک گشایش یافت.

به گزارش پیام خبر از اراک، چهاردهمین نمایشگاه سراسری فرش دستباف و تابلو فرش شامگاه سه‌شنبه همزمان با هفتمین روز از دهه مبارک فجر در محل نمایشگاه‌های بین المللی غرب ایران در اراک در فضایی به وسعت چهار هزار متر مربع در سالن اصلی این نمایشگاه برپا شد.

چهاردهمین نمایشگاه سراسری فرش دستباف و تابلوفرش کشور با حضور ۴۵ شرکت کننده از استان‌های آذربایجان شرقی، آذربایجان غربی، تهران، اصفهان، کردستان، قم، همدان و مرکزی برپا شده است.

شرکت‌کنندگان در این نمایشگاه شامل برترین تولیدکنندگان و توزیع کنندگان فرش دستباف و تابلو فرش و برندهای معتبر کشوری و جهانی می‌باشند و مدیران و مسئولان مرکز ملی فرش ایران، روسای اتحادیه‌های تولیدکنندگان و صادرکنندگان کشور نیز در آیین گشایش این نمایشگاه حضور داشتند. مدیرعامل شرکت نمایشگاه‌های بین‌المللی استان مرکزی افزود: برپایی نمایشگاه فرش در آشنایی مردم با این هنر ملی، حمایت از تولیدکنندگان داخلی، ترویج و توسعه صنعت فرش موثر است. چهاردهمین نمایشگاه سراسری فرش دستباف تا یکشنبه بیست و سوم بهمن ماه جاری از ساعت ۱۵ تا ۲۱ پذیرای بازدیدکنندگان است.

 

کد خبر 205420

 

مطالب مرتبط

دیدگاه ها

شما هم می توانید نظرات خود را ثبت کنید



کد امنیتی کد جدید