چهارشنبه, ۰۵ ارديبهشت ۱۴۰۳ | ۱۴ شوّال ۱۴۴۵ قمری | ۲۴ آوریل ۲۰۲۴ میلادی
هدر بالا
  1. فرهنگ و ادب
یکشنبه, ۲۳ بهمن ۱۴۰۱ ۰۹:۴۴
زمان مطالعه: 2 دقیقه
رییس حوزه هنری انقلاب اسلامی خوزستان گفت: این رویداد یک جشن مردمی بود و نیاز بود برگزار شود چون با خلأ چنین رویدادهایی در اهواز روبه رو هستیم.

محمد شهباز گهرویی، در گفت‌وگو با خبرنگار پیام خبر از خوزستان، با اشاره به برگزاری جشن طلایه داران شکوه خلیج فارس اظهار کرد: قرار شد که در چهار استان جنوبی کشور که با خلیج فارس همجوار هستند رویداد مشترک فرهنگی و هنری شکل بگیرد که آغاز آن از خوزستان و پایان آن در سیستان و بلوچستان است.

رییس حوزه هنری انقلاب اسلامی خوزستان، با بیان اینکه این رویداد در استان های خوزستان، هرمزگان، بوشهر و سیستان و بلوچستان برگزار می‌شود، افزود: جشن طلایه داران شکوه خلیج فارس با هدف گرامیداشت پیروز انقلاب اسلامی و ایجاد شور و نشاط میان مردم و با همکاری جمعی از دستگاه های فرهنگی و هنری خوزستان برگزار شد.

وی درباره بخش ها و محتوای جشن طلایه داران شکوه خلیج فارس به عنوان رویداد فرهنگی و هنری، اضافه کرد: پخش تئاتر، انیمیشن، سرودخوانی ، قصه گویی و قصه خوانی برای کودکان، ایستگاه نقاشی برای کودکان، شعرخوانی کودکان، جنگ شادی، سیاه چادر بختیاری و عربی و پذیرایی با قهوه عربی و چای و توزیع آش داغ و پخش مستندهای هنری و فرهنگی از بخش های مختلف این جشن بود.

شهباز گهرویی، با اشاره به استقبال مردم از این جشن طلایه داران شکوه خلیج فارس، تصریح کرد: این رویداد یک جشن مردمی بود و نیاز بود برگزار شود چون با خلا چنین رویدادهایی در اهواز روبه رو هستیم.

وی با بیان اینکه استقبال مردم از این رویداد این پیام را به ما منتقل می کند که این نوع برنامه ها و جشن ها باید بیشتر برگزار شود چون نیاز مردم است، یاد آور شد: استمرار این برنامه ها بسیار مهم است و باید در مناسبت های مختلف برگزار شود.

 

کد خبر 205489

 

دیدگاه ها

شما هم می توانید نظرات خود را ثبت کنید



کد امنیتی کد جدید