دوشنبه, ۰۷ خرداد ۱۴۰۳ | ۱۸ ذو القعدة ۱۴۴۵ قمری | ۲۷ مه ۲۰۲۴ میلادی
هدر بالا
  1. آگهی های دولتی
پنج شنبه, ۰۴ اسفند ۱۴۰۱ ۱۷:۳۶
زمان مطالعه: 3 دقیقه
شهرداری شیراز در نظر دارد عملیات اصلاح و ساماندهی رودخانه فصلی آرامستان بهشت احمدی را از طریق برگزاری مناقصه عمومی در سامانه تدارکات الکترونیکی دولت (ستاد) با شماره فراخوان 2001096688000584 به اشخاص حقوقی واجد شرایط واگذار نماید.

شناسه آگهی: 1460061

پیام خبر:

شهرداری شیراز در نظر دارد عملیات اصلاح و ساماندهی رودخانه فصلی آرامستان بهشت احمدی را از طریق برگزاری مناقصه عمومی در سامانه تدارکات الکترونیکی دولت (ستاد) با شماره فراخوان 2001096688000584 به اشخاص حقوقی واجد شرایط واگذار نماید. لذا از کلیه متقاضیان دعوت به عمل می آید با مراجعه به آدرسwww.setadiran.ir نسبت به دریافت اسناد مناقصه وتحویل آن اقدام نمایند. در صورت عدم عضویت قبلی ، ثبت نام در سامانه مذکور ودریافت گواهی امضای الکترونیکی صاحبان امضا مجاز از سوی متقاضیان جهت شرکت در مناقصه الزامی است. ضمنا در صورت نیاز به اطلاعات بیشتر شماره تلفن 37426083-071آماده پاسخگویی می باشد.

  • مبلغ برآورد : 39/289/428/234 ریال
  • مدت قرارداد : 6 ماه
  • شرایط شرکت کنندگان : متقاضیان بایددارای حداقل رتبه 5 در رشته ابنیه از سازمان برنامه وبودجه کشور باشند.
  • ارائه گواهینامه دارای اعتبار صلاحیت ایمنی پیمانکاران از اداره کل تعاون کار ورفاه اجتماعی الزامی است.
  • محل انجام کار: آرامستان بهشت احمدی واقع در کیلومتر 13 جاده شیراز-خرامه
  • مبلغ تضمین شرکت در مناقصه 1/965/000/000 ریال بصورت ضمانت نامه بانکی بنام شهرداری شیراز یا فیش واریزی نقدی بحساب سپرده 100805504742  بانک شهر با کد مرجع 102127بنام شهرداری شیراز
  • برندگان اول و دوم مناقصه هرگاه حاضر به انعقاد قرارداد نشوند سپرده آنان به ترتیب ضبط خواهد شد.
  • در زمان انعقاد قرارداد 5% مبلغ پیشنهادی بعنوان ضمانت حسن اجرای تعهدات بصورت ضمانت نامه بانکی یا واریز نقدی اخذ می گردد.
  • آخرین مهلت دریافت(توزیع) اسناد : متقاضیان میتوانند حداکثر تا ساعت 15:30 روزچهار شنبه مورخ 10/ 12/1401 از طریق مراجعه به سامانه تدارکات الکترونیکی دولت ( ستاد ) اسناد مناقصه را دریافت نمایند.
  • آخرین مهلت ارائه پیشنهادات و ثبت اسناد ومدارک در سامانه حداکثر تا ساعت 15:30 روزیک شنبه مورخ 21/12/1401 می باشد. شرکت کنندگان باید تا تاریخ مذکور سپرده شرکت در مناقصه را به صورت فیزیکی به آدرس شیراز- بلوار احمدبن موسی ورودی پارک مادر. ساختمان سازمان مدیریت آرامستانها واحد دبیرخانه تحویل نمایند.
  • تاریخ بازگشایی پاکات: روز دوشنبه ساعت 14:15 مورخ 1401/12/22 در محل چهارراه خلدبرین سالن اجتماعات اداره کل حقوقی شهرداری شیراز می باشد.
  • مدت اعتبار پیشنهادها سه ماه می باشد.
  • هیچگونه وجهی بابت پیش پرداخت داده نخواهد شد.
  • بدیهی است هزینه آگهی بعهده برنده مناقصه خواهد بود.
  • شهرداری در رد یک یا تمام پیشنهادها مختار میباشد در اینصورت سپرده ها مسترد می گردد.
  • شرکت در مناقصه ودادن پیشنهاد به منزله قبول شروط و تکالیف شهرداری موضوع ماده 10 آئین نامه معاملات شهرداری می باشد.
  • آگهی واطلاعات مربوط به مناقصه از طریق سامانه  shaffaf.shiraz.ir صرفا قابل مشاهده می باشد.
  • متقاضیان شرکت در مناقصه موظف به ثبت نام در سایت vendor.shiraz.ir  می باشند.
  • اطلاعات تماس سامانه ستاد جهت انجام مراحل عضویت در سامانه (مرکز تماس 1456) می باشد.
  • سایر اطلاعات و جزئیات مربوط به مناقصه در اسناد مناقصه مندرج است.

 

کد خبر 205693

 

مطالب مرتبط

دیدگاه ها

شما هم می توانید نظرات خود را ثبت کنید



کد امنیتی کد جدید