شنبه, ۰۱ ارديبهشت ۱۴۰۳ | ۱۰ شوّال ۱۴۴۵ قمری | ۲۰ آوریل ۲۰۲۴ میلادی
هدر بالا
  1. اجتماعی
پنج شنبه, ۱۱ اسفند ۱۴۰۱ ۱۹:۵۷
زمان مطالعه: 2 دقیقه

توسط کمیته امداداستان خوزستان صورت گرفت؛

برگزاری رویداد شناسایی وبهم‌رسانی فرصت‌های شغلی دانش بنیان

کمیته امداد خوزستان با همکاری پارک علم و فناوری استان رویداد کارآفرینی «معرفی فرصت‌های شغلی دانش بنیان، فناور و خلاق» را برگزار کرد.

حسین وطن‌پرست، در گفت‌وگو با خبرنگار پیام خبر از خوزستان، با اشاره به برگزری رویداد کارآفرینی «معرفی فرصت‌های شغلی دانش بنیان، فناور و خلاق» اظهار کرد: برنامه‌ریزی‌های انجام شده جهت برگزاری رویداد نوآوری و کارآفرینی با عنایت به نامگذاری سال جاری با عنوان «تولید، دانش بنیان و اشتغال آفرین» توسط مقام معظم رهبری و تحقق منویات ایشان است.

معاون اشتغال و خودکفایی کمیته امداد خوزستان، افزود: این همایش با تمرکز بر کارگاه‌های آموزشی و معرفی فرصت‌های شغلی نوین شناسایی شده در زیست‌بوم فناوری و نوآوری با هدف تعیین مسیر شغلی و ایجاد پل ارتباطی بین فعالان عرصه نوآوری و فناوری و متقاضیان شغل برگزار شد.

وی با بیان اینکه رویداد کارآفرینی معرفی فرصت‌های شغلی دانش بنیان فناور و خلاق با همکاری شرکت‌های دانش‌بنیان و پارک علم و فناوری در سطح استان برگزار شد، اضافه کرد: رویداد نوآوری و کارآفرینی با هدف حمایت از مشاغل نوآورانه و خلاق و توانمندسازی مددجویان صورت گرفته است.

وطن‌پرست، تصریح کرد: در این رویداد با اجرای کارگاه‌های مختلف آموزشی با تنوع موضوعی و محوریت طرح‌های خلاق، فناور و دانش‌بنیان، بر اساس پتانسیل‌های مناطق و میزان متقاضیان اشتغال در حوزه‌های مختلف کسب وکارهای خانگی، هنری، صنعت، خدمات و سایر مشاغل بر بستر مجازی، فریلنسری و بروکری با حضور بیش از ۶۰۰ نفر از مددجویان و شرکت‌ها راهبران شغلی به‌کار خود ادامه داد.

وی ابراز کرد: شرکت‌کنندگان با شرکت در کارگاه آموزشی روش اجرای طرح‌های مختلف و سرفصل‌های کاری، نحوه تعامل و ارائه بسته‌های تشویقی به راهبران، کارفرمایان و شرکت‌ها، معرفی طرح دستیار فناوری، ایده‌پردازی و تشخیص فرصت‌های کارآفرینی، طراحی و تدوین مدل کسب و کار (بیزینس مدل) و نحوه ارائه استارتاپ به سرمایه‌گذار آشنا شدند.

معاون اشتغال و خودکفایی کمیته امداد استان خوزستان، یاد آور شد: طبق توافق صورت پذیرفته، مستعدین اشتغال و راهبران و کارفرمایان و شرکت‌ها می‌توانند نسبت به بهم‌رسانی اقدام و از تسهیلات و سایر بسته‌های تشویقی کمیته امداد بهره‌مند شوند.

 

کد خبر 205803

 

دیدگاه ها

شما هم می توانید نظرات خود را ثبت کنید



کد امنیتی کد جدید