جمعه, ۱۰ فروردين ۱۴۰۳ | ۱۸ رمضان ۱۴۴۵ قمری | ۲۹ مارس ۲۰۲۴ میلادی
هدر بالا
  1. فرهنگ و ادب
جمعه, ۱۲ اسفند ۱۴۰۱ ۱۲:۴۲
زمان مطالعه: 2 دقیقه
فیلم بلند تجربی «مهاجران» در هشتمین جشنواره بین المللی «تصویر انسانی» کشور تونس پذیرفته شد.

به گزارش پیام خبر، فیلم بلند تجربی «مهاجران» در هشتمین جشنواره بین المللی «تصویر انسانی» کشور تونس پذیرفته شد.

فستیوال Human Screen قصد دارد جشنواره فیلم مستقل حقوق بشر در منطقه باشد که به فیلم هایی در دفاع و ترویج فرهنگ دموکراسی و حقوق بشر اختصاص دارد. 

جشنواره «تصویر انسانی» مایل است نقش مهمی در ترویج دموکراسی در تونس باشد و یک مرکز آموزشی در این زمینه در منطقه ایفا کند. 

این اولین پلت فرم جشنواره فیلم حقوق بشر در شمال آفریقا است که فیلمسازان عرب، آفریقایی و بین المللی را به تبادل دیدگاه ها و تجربیات با متخصصان بین المللی حقوق بشر، سازمان های غیردولتی و هنرمندان را فراهم می آورد. 

«تصویر انسانی» به مردم آفریقای شمالی دریچه ای در مورد مسائل حقوق بشر بین المللی و صدایی برای مشکلات درونی آنها ارائه می دهد. 

جشنواره Human Screen در نظر دارد یکی از مرتبط ترین برنامه های آموزشی حقوق بشر از طریق فیلم ها و بحث ها در منطقه شامل مدارس ابتدایی، کالج ها، دانشگاه ها و زندان ها باشد.

ما خوشحالیم که هشتمین دوره جشنواره HUMAN SCREEN FESTIVAL 2023، جشنواره بین المللی فیلم حقوق بشر تونس – Karama Tunisia که از 4 تا 8 مارس 2023 برگزار می شود را به شما تقدیم می کنیم.

در طول هفت دوره قبلی، ما توانستیم هویت خود و همچنین چشم انداز ماموریت خود را که اتفاقاً به طور فزاینده ای روشن و واقع بینانه است، ایجاد کنیم: ترویج فرهنگ حقوق بشر در تونس از طریق سینمای محلی و بین المللی، و در عین حال دریچه ای باشد به جنبش ها و تغییراتی که در مقیاس جهانی اتفاق می افتد.

با توجه به رویدادهایی که در پنج قاره در حال وقوع است، این دوره به عنوان بخشی از جشن روز جهانی زن برگزار می شود و با توجه ویژه به گروه های به حاشیه رانده شده، مایلیم هشتمین دوره جشنواره HUMAN SCREEN FESTIVAL 2023 را با این موضوع برگزار کنیم.

"حقوق زنان، صلح و امنیت".

در این نسخه، ما به هدف خود برای ارائه حداکثر آثار سینمایی با کیفیت بالا وفادار می مانیم، که نه تنها نگاهی دقیق به جامعه تونس ما دارد، بلکه به موضوعات بین المللی معاصر نیز می پردازند.

 

کد خبر 205805

 

دیدگاه ها

شما هم می توانید نظرات خود را ثبت کنید



کد امنیتی کد جدید