جمعه, ۱۰ فروردين ۱۴۰۳ | ۱۸ رمضان ۱۴۴۵ قمری | ۲۹ مارس ۲۰۲۴ میلادی
هدر بالا
  1. اجتماعی
دوشنبه, ۱۵ اسفند ۱۴۰۱ ۱۲:۵۶
زمان مطالعه: 2 دقیقه
مدیر توسعه کسب و کار شرکت مخابرات ایران در همایش نوآوری با بیان اینکه صنعت مخابرات دروازه ورود و دسترسی به فرصت‌های بازار فناوری اطلاعات است، اظهارداشت: تحول دیجیتال زمانی اتفاق می افتد که اپراتورهای عمده ارتباطی و به ویژه شرکت مخابرات ایران در حوزه نوآوری فعال شوند.

به گزارش پیام خبر و به نقل از اداره کل ارتباطات و اموربین الملل شرکت مخابرات ایران، مدیر توسعه کسب و کار مخابرات ایران در همایش نوآوری در حوزه زیرساخت مخابراتی و آی‌سی‌تی که در کارخانه نوآوری آزادی برگزار شد، اظهار کرد: وقتی صحبت از توسعه کسب و کار در عصر کنونی می‌کنیم، نمی‌توانیم تحول دیجیتال را نادیده بگیریم. مخابرات ایران برای رسیدن به تحول دیجیتال باید به تقویت سبک رهبری توجه کند.

دکتر باقری در ادامه افزود: امروز دیگر دوران استانداردسازی گذشته است و حالا موضوع توانمندسازی اهمیت پیدا کرده و همچنین دوره الزام و ایجاد مانع گذشته و اکنون به مرحله نوآوری رسیدیم. اکنون در شرایطی قرار داریم که نمی‌توانیم برای فردا و هفته آینده برنامه‌ریزی کنیم و ذائقه مشترکان به طور دائم در حال تغییر است.

مدیر توسعه کسب و کار مخابرات ایران عنوان کرد: کار اپراتوری و فناوری اینترنت اشیا علاوه بر تصور موجود بر عهده مخابرات است. کارشناسان و نظریه‌پردازان صنعت مخابرات تحول دیجیتال را لازمه توسعه اقتصادی در همه کشورها می‌دانند. استارت‌آپ‌ها باید بدانند مخابرات مسیر ورود به بازار صنعت فناوری اطلاعات و تعامل با دستگاه‌های دولتی است.

وی با اشاره به شرایط پیچیده کسب و کار در حال حاضر گفت: باید هاهنگ با ذائقه مشتری و کسب و کار پیش برویم.

دکتر باقری گفت: فعالیت اپراتورها در حوزه اینترنت اشیا و بیگ دیتا آینده صنعت مخابرات است و در فعالیت آتی شرکت مخابرات استارتاپ ها و شرکت های نوآور جایگاه ویژه ای دارند.

 

کد خبر 205867

 

مطالب مرتبط

دیدگاه ها

شما هم می توانید نظرات خود را ثبت کنید



کد امنیتی کد جدید