جمعه, ۱۰ فروردين ۱۴۰۳ | ۱۸ رمضان ۱۴۴۵ قمری | ۲۹ مارس ۲۰۲۴ میلادی
هدر بالا
  1. مذهبی
سه شنبه, ۱۶ اسفند ۱۴۰۱ ۱۸:۳۰
زمان مطالعه: 2 دقیقه
معاون سیاسی ، امنیتی و اجتماعی استانداری فارس گفت: گرامیداشت و برپایی جشن نیمه شعبان، اقدامی موثر و کارساز برای ترویج امید نسبت به ظهور منجی است.

به گزارش پیام خبر،اسماعیل محبی پور معاون استاندار در آستانه میلاد امام زمان (عج) و جشن نیمه شعبان در جمع مددجویان بهزیستی در شیراز افزود: خداوند این نوید و وعده را داده که به رغم همه مشکلات و ترس ها، روزی می‌آید که این مشکلات به طور کامل رفع می‌شود و زمین به طور کامل در اختیار انسان های مومن و متدین قرار می‌گیرد.

وی ادامه داد: همه امید و تلاش ما در دین مبین اسلام همین است، هرچند در همه ادیان به اشکال مختلف اعتقاد به بودن و ظهور یک منجی وجود دارد اما اعتقاد شیعه یک اعتقاد قوی، راسخ و مستند است و به همین دلیل امید و حرکت همراه با امیدواری ما نیز نسبت به بقیه قابل تصور نیست.

او اظهار داشت: در دنیا یک طرف شیطان قرار گرفته و یک طرف انسان، شیطانی که تلاش خواهد کرد که گرفتاری ها و مسائل را به شکلی برنامه ریزی خواهد کرد که انسان نه در این دنیا و نه در آخرت روی خوش نبیند اما خداوند وعده داده که انسان هایی که در مسیر من حرکت کنند، آنها را هم در این دنیا و هم در آخرت به آرامش و آسایش خواهم رساند و این وعده الهی برای ظهور آخرین منجی بشریت است.

 

کد خبر 205938

 

مطالب مرتبط

دیدگاه ها

شما هم می توانید نظرات خود را ثبت کنید



کد امنیتی کد جدید