سه شنبه, ۰۴ ارديبهشت ۱۴۰۳ | ۱۳ شوّال ۱۴۴۵ قمری | ۲۳ آوریل ۲۰۲۴ میلادی
هدر بالا
  1. اجتماعی
پنج شنبه, ۱۸ اسفند ۱۴۰۱ ۱۹:۵۶
زمان مطالعه: 2 دقیقه

سرپرست سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری شیراز خبر داد:

مهار آتش‌سوزی گسترده در پشت بام فروشگاه پارس لند

 سرپرست سازمان آتش نشانی شیراز از وقوع آتش سوزی در فروشگاه پارس لند خبر داد و گفت: آتش نشانان با حضور به موقع در محل حادثه موفق به خاموش کردن آتش شدند و همچنین از گسترش آتش به سایر بخش ها جلوگیری به عمل آمد.

به گزارش پیام خبر، هادی عیدی پور با اشاره به اینکه ساعت 16:22 دقیقه روز پنجشنبه 18 اسفند ماه حادثه آتش سوزی در فروشگاه پارس لند واقع در خیابان حر چهار راه آریا به سامانه 125 اعلام شد، عنوان کرد: آتش نشانان از 5 ایستگاه عملیاتی به همراه خودرو های اطفایی،نجات و خودروی تنفسی و تجهیرات کامل به محل حادثه اعزام شدند.
سرپرست سازمان آتش نشانی شیراز گفت: پس از ارزیابی های انجام شده مشخص شد حریق مربوط به انباری با سازه فلزی مسقف و 300 متر مربع در قسمت پشت بام بوده که این انباری حاوی وسایل همچون اسباب بازی ، مواد خوراکی و ظروف در داخل کارتن بوده است.
عیدی پور اظهار داشت: آتش نشانان همزمان با خاموش کردن آتش نسبت به خارج کردن شهروندان حاضر در فروشگاه اقدام کردند و شایان ذکر است این حادثه مصدومیتی نداشته است.
سرپرست آتش نشانی شیراز گفت: آتش نشانان با حضور به موقع در محل حادثه،عملیات خود را آغاز کردند و موفق به خاموش کردن آتش شدند و همچنین از گسترش آتش به سایر بخش ها جلوگیری به عمل آمد.
عیدی پور بیان داشت علت حادثه در دست بررسی است.

 

کد خبر 206042

 

مطالب مرتبط

دیدگاه ها

شما هم می توانید نظرات خود را ثبت کنید



کد امنیتی کد جدید