چهارشنبه, ۰۵ ارديبهشت ۱۴۰۳ | ۱۴ شوّال ۱۴۴۵ قمری | ۲۴ آوریل ۲۰۲۴ میلادی
هدر بالا
  1. اجتماعی
پنج شنبه, ۱۸ اسفند ۱۴۰۱ ۲۰:۰۱
زمان مطالعه: 2 دقیقه

شهردار شیراز در بازدید از کمپ نوروزی:

کمپ‌های نوروزی آماده پذیرایی از مسافران است

شهردار شیراز گفت:کمپ‌ها و ستادهای استقبال نوروزی در ورودی‌های شهر آماده ارائه خدمت و پذیرایی از مسافرین و زائرین سومین حرم اهل بیت «ع» است.

به گزارش پیام خبر، محمد حسن اسدی در بازدیدی که با همراهی معاونین و جمعی از شهرداران مناطق و سایر مدیران مرتبط از کمپ زیباشهر، محور شمالی و شرقی ورودی شیراز داشت، گفت: بررسی محورهای ورودی شهر و کمپ‌ها همیشه به عنوان مهمترین بخش کار در ستاد تسهیلات خدمات سفر انجام می شود تا ضمن بررسی، مشکلات مرتفع و به بهترین شکل خدمات ارائه شود.

شهردار شیراز ادامه داد: کمپ زیباشهر حدود ۱۵ سال است که احداث شده و شهرداری با در نظر گرفتن فضای سبز، جدول گذاری، ساخت معابر و خیابان، جانمایی کانکس، سرویس‌های بهداشتی، حمام، نمازخانه، پایگاه اورژانس خدمات را به صورت مناسب به مسافران ارائه می‌دهد و این کار جای توسعه نیز دارد.

اسدی ضمن اشاره به این نکته که هر مسافر و زائری که وارد شیراز می‌شود به نوعی از این مجموعه استفاده و سپس وارد شهر خواهد شد، تصریح کرد: با توجه به اینکه این اقامتگاه‌ها، ورودی شیراز و به نوعی بیانگر میهمان نوازی شیرازی‌ها هستند و نظم و آرامش را می‌توانند تداعی کنند، به همین منظور به این کمپ باید فراتر از یک مجموعه اقامتی پرداخت.

شهردار شیراز خطاب به دست‌اندرکاران ستاد تسهیلات سفر گفت: خوشبختانه همه نیروها با توجه به اینکه سال های پیاپی در این مکان به مسافران و زائران سومین حرم اهل بیت «ع» خدمت ارائه کردید، کاملا با این موضوع آشنا هستید.

وی ادامه داد: کمپ ها و مکان‌های اسکان نوروزی آماده ارائه خدمت و پذیرایی از مسافرین و زائرین سومین حرم اهل بیت «ع» می‌باشند و شیفت‌بندی‌ها و استقرار نیروهای شهرداری در مناطق ۱۱ گانه جهت خدمت رسانی انجام شده است.

معاون محیط زیست و خدمات شهری شهرداری شیراز نیز گفت: شهرداری تجربه بسیار زیادی در این زمینه دارد و برنامه ریزی بسیار خوبی صورت گرفته است.

وی ضمن اعلام انجام عملیات پاکسازی در ورودی‌ها اشاره کرد: اینجا بحث اینکه چه کسی چه مسئولیتی دارد مطرح نیست، بلکه همه همکاران در همه واحد‌های خدماتی و در راس آن معاونت خدمات شهری پای کار هستند تا خدمات به بهترین شکل ممکن ارائه شود.

 

کد خبر 206045

 

دیدگاه ها

شما هم می توانید نظرات خود را ثبت کنید



کد امنیتی کد جدید