پنج شنبه, ۰۹ فروردين ۱۴۰۳ | ۱۷ رمضان ۱۴۴۵ قمری | ۲۸ مارس ۲۰۲۴ میلادی
هدر بالا
  1. اجتماعی
چهارشنبه, ۲۴ اسفند ۱۴۰۱ ۱۷:۵۷
زمان مطالعه: 2 دقیقه
مدیر مخابرات منطقه فارس گفت: مخابرات منطقه با افزایش ظرفیت شبکه آنتن دهی موبایل در مراکز پر ترافیک و توریستی مانند حرم مطهر شاه چراغ (ع) و حافظیه آماده پذیرایی از میهمانان گرامی است.

به گزارش پیام خبر، فرشید ایزدی، گفت: مخابرات منطقه با افزایش ظرفیت شبکه آنتن دهی موبایل در مراکز پر ترافیک و توریستی مانند حرم مطهر شاه چراغ (ع) و حافظیه آماده پذیرایی از میهمانان گرامی است.

مدیر مخابرات منطقه فارس افزود: جهت تداوم ارائه خدمات ارتباطی به شکل مطلوب به مشترکین گرامی، اقدام به تخصیص برنامه زمان بندی جهت فعالیت دفاتر خدمات ارتباطی در تمام نقاط استان کرده و هم استانی های گرامی و میهمانان نوروزی می توانند از خدمات این دفاتر در ایام تعطیل استفاده کنند.

مدیر مخابرات منطقه فارس، ضمن تاکید بر حضور همکاران فنی جهت رفع خرابی تلفن ثابت و همراه به صورت تمام وقت در طول تعطیلات نوروز، اظهار داشت: هم استانی های گرامی در زمان خرابی تلفن ثابت پس از اطمینان از عدم خرابی داخلی، می توانند با سامانه ۲۰۱۱۷ تماس حاصل کرده و خرابی تلفن ثابت خود را ثبت کنند تا در اسرع وقت توسط کارشناسان رفع خرابی، پیگیری شود.

مهندس ایزدی در ادامه بیان کرد: مخابرات منطقه با افزایش ظرفیت شبکه آنتن دهی موبایل در مراکز پر ترافیک و توریستی استان نظیر حرم مطهر شاه چراغ (ع) و حافظیه آماده پذیرایی از میهمانان گرامی است.

وی افزود: سامانه ۹۹۹۰ از طریق تلفن همراه و ۰۹۱۲۹۹۹۰ از طریق تلفن ثابت، به صورت ۲۴ ساعته آماده پاسخگویی به مشترکین محترم همراه اول است.

جهت مشاهده لیست شیفت دفاتر خدمات پیشخوان دولت در ایام تعطیلات نوروز اینجا کلیک کنید.

 

کد خبر 206326

 

مطالب مرتبط

دیدگاه ها

شما هم می توانید نظرات خود را ثبت کنید



کد امنیتی کد جدید