پنج شنبه, ۰۹ فروردين ۱۴۰۳ | ۱۷ رمضان ۱۴۴۵ قمری | ۲۸ مارس ۲۰۲۴ میلادی
هدر بالا
  1. ورزشی
جمعه, ۲۶ اسفند ۱۴۰۱ ۱۹:۳۳
زمان مطالعه: 2 دقیقه
دیدار دو تیم گل گهر و فولاد خوزستان در مرحله یک‌هشتم نهایی جام حذفی ساعت ۱۶:۳۰ دقیقه در ورزشگاه اختصاصی گل گهر برگزار آغاز شد که این دیدار در نهایت با پیروزی یک بر صفر شاگردان قلعه‌نویی به پایان رسید تا سیرجانی‌ها با حذف فولاد به مرحله یک‌چهارم نهایی راه پیدا کنند.

به گزارش پیام خبر به نقل از ایسنا، دیدار دو تیم گل گهر و فولاد خوزستان در مرحله یک‌هشتم نهایی جام حذفی ساعت ۱۶:۳۰ دقیقه در ورزشگاه اختصاصی گل گهر برگزار آغاز شد که این دیدار در نهایت با پیروزی یک بر صفر شاگردان قلعه‌نویی به پایان رسید تا سیرجانی‌ها با حذف فولاد به مرحله یک‌چهارم نهایی راه پیدا کنند.

تک گل این دیدار در هشتمین دقیقه از وقت‌های تلف‌شده به ثمر رسید. ضربه امین پورعلی در محوطه جریمه با برخورد به حزباوی در گوشه دروازه کریستوفر کنت جای گرفت. در دقیقه ۵۲ این دیدار وحید حیدریه با دریافت کارت زرد دوم از زمین بازی اخراج شد که با اعتراض شدید کادر فنی فولاد همراه شد.

در دقیقه ۶۸ نیز عارف آقاسی پس از خطایی خطرناک کارت قرمز مستقیم گرفت که این تصمیم داور باعث اعتراض شدید علیرضا منصوریان، سرمربی فولاد خوزستان، شد. سرمربی فولاد پس از ۹ نفره شدن تیمش در تصمیمی جنجالی بازیکنانش را از زمین بیرون کشید و بازی حدود ۱۰ دقیقه متوقف شد اما دوباره ادامه یافت.

این آخرین حضور امیرقلعه‌نویی در رقابتی باشگاهی پیش از حضور روی نیمکت تیم ملی بود. باشگاه گل گهر پیش از برگزاری این دیدار در مراسمی با اهدای تابلو به‌صورت ویژه از امیر قلعه‌نویی تقدیر کرد.

تیم ملی فوتبال در اولین اردوی پیش روی خود با هدایت قلعه‌نویی دو دیدار دوستانه با روسیه و کنیا برگزار خواهد کرد.

 

کد خبر 206425

 

دیدگاه ها

شما هم می توانید نظرات خود را ثبت کنید



کد امنیتی کد جدید