جمعه, ۱۰ فروردين ۱۴۰۳ | ۱۸ رمضان ۱۴۴۵ قمری | ۲۹ مارس ۲۰۲۴ میلادی
هدر بالا
  1. اجتماعی
شنبه, ۲۷ اسفند ۱۴۰۱ ۱۱:۰۶
زمان مطالعه: 3 دقیقه

رئیس کمیسیون فرهنگی و اجتماعی شورای اسلامی شهر صدرا خبر داد:

برگزاری مراسم لحظه تحویل سال نو در کنار قبور شهدای گمنام شهر صدرا

رئیس کمیسیون فرهنگی و اجتماعی شورای اسلامی شهر صدرا گفت: مراسم لحظه تحویل سال نو در کنار قبور شهدای گمنام شهر صدرا برگزار خواهد شد و 2 ایستگاه بهارانه هم در فاز یک و 2 شهر صدرا برپا خواهد شد. 

به گزارش پیام خبر،خداکرم فیروزمند،گفت: در اوایل عمر شورای اسلامی ششم شهر صدرا، هویت بخشی به شهر صدرا تاکید ویژه شد که تا امروز در این راستا اقدامات متعددی به انجام رسیده است.

رئیس کمیسیون فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شورای اسلامی شهر صدرا این شهر را یک شهر خاص دانست و افزود: از سراسر کشور در این شهر ساکن هستند که موجب شده شاهد تنوع فرهنگی متنوع باشیم و همین تنوع موجب مهمان پذیری از سایر شهرها و استان ها در صدرا در ایام نوروز خواهد بود که در این ایام لازم است اقدامات فرهنگی مناسبی برای میهمانان نوروزی در نظر بگیرد و پا به پای شهر شیراز در این امر کوشا باشیم.
فیروزمند اضافه کرد: همشهریان ما در صدرا درخواست های مکرری برای برگزاری بانشاط در آستانه نوروز دارند و خوشبختانه تجربه موفقی در سال گذشته در صدرا در این خصوص با برپایی ایستگاه های شادی در نقاط مختلف شهر صدرا داشتیم که با استقبال مطلوب مردم مواجه شد و اکثر اقشار شهر صدرا از کودک تا پیر و نوجوان از این برنامه های شهرداری صدرا لذت بردند و همچنین یک مصوبه خوبی در شورای شهر صدرا برای شور و نشاط میان مردم داشتیم که شهرداری صدرا به نحو احسنت به آن جامه عمل پوشاند.
وی از برپایی 2 ایستگاه بهارانه در فار یک و 2 شهر صدرا خبر داد و بیان کرد: برای استقبال از فصل بهار در این 2 ایستگاه برنامه های متنوعی توسط سازمان فرهنگی شهرداری صدرا شامل برنامه های موسیقی، هنری، تن پوش های مختلف در شهر، ایجاد ایستگاه هنری برای کودکان و دعوت از 4 گروه عروسکی برای حضور در نقاط مختلف شهر صدرا در نظر گرفته شده است و فضاسازی شهری، برگزاری مسابقات فرهنگی، ساخت کلیپ از برنامه های عروسکی و ... در ایام نوروز از دیگر برنامه های این ایام است.
فیروزمند در مورد لحظه تحویل سال هم گفت: با توجه به اینکه سال تحویل حدود یک بامداد است در کنار قبور شهدای گمنام شهر صدرا مراسمی برگزار خواهد شد و فضاسازی لازم انجام می گیرد و مراسم نورافشانی و پخش پیام مقام معظم رهبری از طریق تلویزیون شهری در این مراسم به انجام خواهد رسید.
وی تاکید کرد: در ایام نوروز از 3 فروردین که ماه مبارک رمضان آغاز خواهد شد، فضاسازی در این خصوص در شهر صدرا برای مهمانان نوروزی خواهیم داشت و از شهردار صدرا و متولیان فرهنگی در سازمان فرهنگی شهرداری صدرا و رئیس سازمان فرهنگی شهر صدرا برای اهتمام ویژه در اجرای مصوبات و برنامه های مختلف فرهنگی شورای شهر صدرا تقدیر و تشکر ویژه داریم.

 

کد خبر 206459

 

مطالب مرتبط

دیدگاه ها

شما هم می توانید نظرات خود را ثبت کنید



کد امنیتی کد جدید