جمعه, ۱۰ فروردين ۱۴۰۳ | ۱۸ رمضان ۱۴۴۵ قمری | ۲۹ مارس ۲۰۲۴ میلادی
هدر بالا
  1. مذهبی
یکشنبه, ۲۸ اسفند ۱۴۰۱ ۱۰:۳۳
زمان مطالعه: 2 دقیقه
حبیب چابک، مسئول دفتر معاون فرهنگی رزمندگان غرب و شمالغرب و فرزند جانباز چریک حمید چابک از رزمندگان استان مرکزی به عنوان خادم شهدا کشور برگزیده شد.

به گزارش پیام خبر از اراک، حبیب چابک فرزند چریک جانباز حمید چابک از رزمندگان قرارگاه رمضان ساکن استان مرکزی اراک، توسط معاون رئیس جمهور و رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران کشور دکتر قاضی زاده هاشمی به عنوان خادم شهدای کشور برگزیده شد.

مراسم اهدای لوح خادمی ایشان با حضور مسئولان وفرماندهان لشکری و کشوری و مدیران بنیاد شهید کشور در سالن همایش‌های بین‌المللی حج زیارت در تهران برگزار شد.

در این مراسم از خادمین ایثارگران شاخص تجلیل بعمل آمد.

در لوح اهدای حبیب چابک آمده است: از شما صمیمانه تشکر می کنم که در طول سالهای گذشته همراهمان بودید یقیناً حمایت همراهی تلاش اراده و حضور شما عزیز ایثارگر دلیل بر آن شد که خدمات ارزشمند و همایش ملی اینگونه با شکوه و با عظمت برگزار گردد.

برگزیدن شما فرهیخته گرامی که افتخار حضور در سومین همایش تجلیل از خادمین ایثارگران و مروجین فرهنگ ایثار جهاد و شهادت را در بین جامعه ایثارگری کشور کسب نموده اید تبریک عرض نموده امیدوارم این انتخاب پاسخی به تلاش های قبلی وانگیزه ای برای خدمات دهی بیشتر در آینده به قشر معزز ایثارگران را فراهم آورد. (معاون رئیس جمهور و رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران کشور، سید امیرحسین قاضی زاده هاشمی)

 

کد خبر 206517

 

۱ دیدگاه

شما هم می توانید نظرات خود را ثبت کنید



کد امنیتی کد جدید
رشیدی | ۱۱ ماه پیش
حبیب جان دلمون برات خیلی تنگ شده 6ساله ندیدمت
0
0