جمعه, ۳۱ فروردين ۱۴۰۳ | ۰۹ شوّال ۱۴۴۵ قمری | ۱۹ آوریل ۲۰۲۴ میلادی
هدر بالا
  1. ورزشی
سه شنبه, ۰۱ فروردين ۱۴۰۲ ۰۰:۱۳
زمان مطالعه: 2 دقیقه

به گزارش پیام خبر به نقل از ورزش سه، رونالد کومان، سرمربی تیم ملی هلند، امروز در گفتگو با خبرنگاران تایید کرد که دو بازیکن این تیم، فرانکی دی‌یونگ و استیون برخواین، به دلیل مصدومیت قادر به حضور در دیدار مقابل فرانسه که اولین بازی هلند در انتخابی یورو2024 خواهد بود نیستند.

دی‌یونگ دیشب در ال‌کلاسیکویی که با پیروزی 2-1 بارسا مقابل رئال به پایان رسید از ناحیه ران پا دچار آسیب‌دیدگی شده است. برخواین هم در جریان شکست 3-2 تیمش آژاکس مقابل فاینورد از ناحیه زانو آسیب دیده است.

1834239

کومان در صحبتهای‌خود گفت:" غیبت دی‌یونگ برای هلند بدون شک ضایعه بزرگی است چون او برای این تیم بازیکن خیلی مهمی به حساب می‌آید. دی‌یونگ با سبک خاصی فوتبال بازی می‌کند و بازیکنهای دیگر که به جای در این پست به میدان می‌روند نمی‌توانند دقیقا همان کارها را انجام بدهند. او به تیم ملی هلند کیفیتی می‌دهد که کمتر کسی می‌تواند شبیه‌سازی‌اش کند".

سرمربی تیم ملی هلند که مجبور شده نام دی‌یونگ و برخواین را از فهرست بازیکنانش خط بزند به جای آنها دو بازیکن جدید را به تیم ملی دعوت کرد. به جای دی‌یونگ او جویی فیرمن هافبک آیندهوون را فراخواند و به جای برخوین هم از دونیل مالن، وینگر دورتموند، دعوت کرد به تیم ملی ملحق شود.

1834240

هلند جمعه‌شب در استاد دو فرانس به مصاف نایب‌قهرمان جام جهانی می‌رود تا اولین دیدار خود در انتخابی یورو2024 را برگزار کند. این دومین دوره حضور کومان روی نیمکت هلند به عنوان سرمربی است. در جام جهانی قطر هدایت هلند به عهده لوئیس فن‌خال بود و بعد از حذف نارنجی‌پوشان که با شکست مقابل آرژانتین در یک‌چهارم نهایی در ضربات پنالتی اتفاق افتاد هلندی‌ها او را برکنار کرده و کومان را به عنوان سرمربی جدید انتخاب کردند.

 

 

کد خبر 206592

 

دیدگاه ها

شما هم می توانید نظرات خود را ثبت کنید



کد امنیتی کد جدید