سه شنبه, ۰۴ ارديبهشت ۱۴۰۳ | ۱۳ شوّال ۱۴۴۵ قمری | ۲۳ آوریل ۲۰۲۴ میلادی
هدر بالا
  1. ورزشی
سه شنبه, ۰۱ فروردين ۱۴۰۲ ۱۷:۲۱
زمان مطالعه: 2 دقیقه
تیم فوتبال پاری‌سن‌ژرمن دو روز قبل(یکشنبه) در رقابت‌های لیگ یک فرانسه شکست غیرمنتظره خانگی را مقابل تیم رن متحمل شد و این باخت عجیب کاری کرد تا تماشاگران پاریسی لیونل مسی را هو کنند و این ستاره آرژانتینی هم تصمیم بگیرد در پایان مسابقه به سمت آنها نرود، اما ساعاتی قبل از این اتفاق، کاپیتان آلبی سلسته یک حرکت جنجالی انجام داده بود.

به گزارش پیام خبر به نقل از ورزش سه، تیم فوتبال پاری‌سن‌ژرمن دو روز قبل(یکشنبه) در رقابت‌های لیگ یک فرانسه شکست غیرمنتظره خانگی را مقابل تیم رن متحمل شد و این باخت عجیب کاری کرد تا تماشاگران پاریسی لیونل مسی را هو کنند و این ستاره آرژانتینی هم تصمیم بگیرد در پایان مسابقه به سمت آنها نرود، اما ساعاتی قبل از این اتفاق، کاپیتان آلبی سلسته یک حرکت جنجالی انجام داده بود.

لیونل مسی که در پایان فصل قراردادش با پاری‌سن‌ژرمن به اتمام می‌رسد و مباحث زیادی پیرامون تیم آینده او وجود دارد، با یک حرکت در فضای مجازی گمانه‌زنی‌ها در مورد مقصد بعدی خود را بیتر از همیشه کرد.

شبکه فرانسوی «فوت مرکاتو» بنر بزرگی از مسی منتشر و آینده او را به غول آلمانی(بایرن مونیخ) مرتبط دانسته و اشاره کرده است: «لیونل مسی تصویری از گلزنی یوشوا کیمیش مقابل بایر لورکوزن در صفحه اینستاگرام باشگاه بایرن مونیخ را لایک کرده است.»

1834398

این شبکه تاکید داشته انتقال مسی به بایرن مونیخ بعید به نظر می‌رسد، اما هرگونه رفتار ستاره آرژانتینی به شدت مورد بررسی قرار می‌گیرد و دنیای فوتبال را سردرگم می‌کند؛ مثل همین لایک کردن تصویر کیمیش در صفحه رسمی اینستاگرام باشگاه بایرن مونیخ.

فوت مرکاتو یادآور شده لئو در حالی این حرکت را انجام داده که پاری‌سن‌ژرمن در لیگ قهرمانان اروپا توسط بایرن مونیخ حذف شد و همین حرکت ستاره آرژانتینی کاری کرده تا تعداد زیادی از هواداران پاریسی به شدت از اقدام مسی در فضای مجازی خشمگین و متعجب شوند.

این شبکه فرانسوی حرکت مسی را مبهم دانسته و عنوان کرده آیا حرکت او فقط برای تحسین تصویر کیمیش بوده یا پیامی پنهان برای مدیریت باشگاه پاری‌سن‌ژرمن دارد؟

 

 

کد خبر 206632

 

دیدگاه ها

شما هم می توانید نظرات خود را ثبت کنید



کد امنیتی کد جدید