شنبه, ۰۱ ارديبهشت ۱۴۰۳ | ۱۰ شوّال ۱۴۴۵ قمری | ۲۰ آوریل ۲۰۲۴ میلادی
هدر بالا
  1. اجتماعی
سه شنبه, ۰۱ فروردين ۱۴۰۲ ۱۹:۰۵
زمان مطالعه: 2 دقیقه
معاون توسعه مدیریت و منابع استانداری فارس گفت: تعطیلی روزهای پنج شنبه ادارات فارس که در فصل زمستان اجرایی شده بود، لغو و ساعت فعالیت ادارات به روال قبل بازگشت.

به گزارش پیام خبر، عبدالعلی کریمی در مورد فعالیت ادارات فارس در بهار ١۴٠٢ بیان کرد: تعطیلی روزهای پنج شنبه استان فارس در سال ١۴٠١ به علت صرفه جویی در مصرف انرژی اتخاذ شده بود و با تغییر فصل این تعطیلی نیز لغو شد.

معاون توسعه مدیریت و منابع استانداری فارس بیان کرد: این تصمیم علاوه بر اینکه نتایج مثبتی در کاهش مصرف انرژی داشت، موجب شد کارمندان بیشتر در کنار خانواده باشند و رونق گردشگری نیز در طول اجرای این طرح مشهود بود.

کریمی تاکید کرد: با شروع سال جدید و تغییر فصل این مصوبه لغو و فعالیت ادارات در طول هفته و از روز شنبه تا پنجشنبه انجام خواهد شد.

وی عنوان کرد: با توجه به نگاه مساعد استاندار فارس در خصوص تعطیلی روزهای پنجشنبه ادارات فارس در طول سال ١۴٠٢ موضوع تداوم تعطیلی این روز در سال جدید نیز پیگیری خواهد شد.

کریمی با اشاره به اعلام ساعت کار ادارات دولتی در سال جدید از سوی دولت افزود: بر این اساس، فعالیت ادارات فارس در روزهای شنبه تا چهارشنبه از ساعت هفت تا ۱۴:۳۰و پنجشنبه‌ها نیز از ساعت هفت تا ۱۳:۳۰ خواهد بود.

وی افزود: ساعت فعالیت بانک‌ها نیز از ساعت ۷:۳۰ خواهد بود اما کارمندان بانک‌ها در ساعت هفت در محل کار حضور خواهند یافت.

معاون استاندار فارس بیان کرد: فعالیت مدارس نیز در مقطع متوسطه از ساعت ۷:۳۰ و در مقطع ابتدایی از ساعت هشت آغاز خواهد شد.

 

کد خبر 206640

 

دیدگاه ها

شما هم می توانید نظرات خود را ثبت کنید



کد امنیتی کد جدید