جمعه, ۳۱ فروردين ۱۴۰۳ | ۰۹ شوّال ۱۴۴۵ قمری | ۱۹ آوریل ۲۰۲۴ میلادی
هدر بالا
  1. ورزشی
چهارشنبه, ۰۲ فروردين ۱۴۰۲ ۱۲:۳۷
زمان مطالعه: 3 دقیقه
مهاجم بایرلورکوزن که یک بار دیگر از ناحیه کشاله ران آسیب دیده، روز دوشنبه برای دومین بار متوالی به عنوان بهترین بازیکن سال جمهوری چک انتخاب شد. پاتریک شیک 672 رأی کسب کرد که 216 رأی بیشتر از نفر دوم یعنی آنتونین باراک بود. آدام هلوزک دیگر بازیکن اهل چک لورکوزن با 156 رأی در رده پنجم قرار گرفت.

به گزارش پیام خبر به نقل از ورزش سه، مهاجم بایرلورکوزن که یک بار دیگر از ناحیه کشاله ران آسیب دیده، روز دوشنبه برای دومین بار متوالی به عنوان بهترین بازیکن سال جمهوری چک انتخاب شد. پاتریک شیک 672 رای کسب کرد که 216 رای بیشتر از نفر دوم یعنی آنتونین باراک بود. آدام هلوزک دیگر بازیکن اهل چک لورکوزن با 156 رای در رده پنجم قرار گرفت.

پاتریک شیک درباره برنده شدن این عنوان گفت: "با توجه به اتفاقاتی که در نیمه دوم سال رخ داد این عنوان کمی برای من غافلگیر کننده است. احتمالاً من حتی بیشتر از سال گذشته بابت این جایزه خوشحال هستم."

این ستاره لورکوزن همچنین توضیح داد که برای مدت زمان بیشتری از میادین دور خواهد بود: "وضعیت من بعد از مشورت با پزشکان مشخص خواهد شد. دوست دارم سه تا چهار هفته دیگر به میادین بازگردم."

این اظهارنظر بدان معناست که پاتریک شیک تا پایان آوریل و مسابقات داغ و حساس بوندسلیگا و لیگ اروپا در دسترس لورکوزن نخواهد بود.  پاتریک شیک در ادامه این‌گونه شرایط خود را توضیح داد: "این بسیار ناراحت کننده است و یکی از سخت‌ترین لحظات دوران حرفه‌ای من محسوب می‌شود. من حدود یک ماه پیش بازی کردن را شروع کردم. در این مدت 10 روز تا دو هفته کاملاً سالم بودم و هیچ دردی نداشتم. سپس از خواب بیدار شدم و درد دوباره برگشت.

1619203

صادقانه می‌گویم که این شرایط از نظر ذهنی بسیار خسته کننده است. از اینکه مصدومیتم این قدر طول می‌کشد ناراحتم اما فصل فرمول یک شروع شده و MMA هم رویدادهایی دارد. من طرفدار همه این‌ها هستم و آن‌ها را دنبال می‌کنم. من دو بچه کوچک دارم که وقت زیادی را با آن‌ها می‌گذارم. همچنین به ریکاوری می‌پردازم حتی اگر نسبت به تمرین کردن برایم سخت‌تر و طولانی‌تر باشد. وقتی به خانه می‌آیم دیگر فوتبال بازی نمی‌کنم و نمی‌خواهم در مورد آن صحبت کنم چرا که من را ناامید می‌کند."

شیک در پایان گفت: "این شرایط ناامید کننده است به خصوص بعد از فصل گذشته که من 24 گل به ثمر رساندم و بابت این موضوع بسیار متاسفم. برنامه‌هایم برای این فصل کاملاً متفاوت به نظر می‌رسید. این مانع دیگری بر سر راهم است که معتقدم بر آن غلبه خواهم کرد."

 

 

کد خبر 206677

 

دیدگاه ها

شما هم می توانید نظرات خود را ثبت کنید



کد امنیتی کد جدید