جمعه, ۳۱ فروردين ۱۴۰۳ | ۰۹ شوّال ۱۴۴۵ قمری | ۱۹ آوریل ۲۰۲۴ میلادی
هدر بالا
  1. اجتماعی
پنج شنبه, ۰۳ فروردين ۱۴۰۲ ۱۹:۵۴
زمان مطالعه: 2 دقیقه
استاندار فارس، بر لزوم سختگیری بیشتر برای استفاده از کلاه ایمنی توسط راکیان موتورسیکلت تاکید کرد و گفت: با توجه به آمارهایی که ضربه به سر راکبان موتور سیکلت موجب فوت آنان می شود، لازم است برای حفظ جان عزیزانمان سختگیری بیشتری برای استفاده کلاه ایمنی توسط موتورها انجام شود و فراجا استان و فرمانداران شهرستان ها باید به این مسئله توجه لازم کنند.

به گزارش پیام خبر، محمدهادی ایمانیه، امروز در مراسم روز هواشناسی که با حضور در این سازمان برگزار شد، ضمن تبریک فرارسیدن ایام نوروز، روز هواشناسی و حلول ماه مبارک رمضان گفت: نفس کشیدن افراد در این ماه عبادت و در این ماه عظیم توجه به خانواده، صله رحم و ایتام مورد توجه قرار گرفته است.

استاندار فارس با اشاره به اینکه کاهش 40 درصدی فوتی های ناشی از تصادف در این ایام نسبت به مدت مشابه شاهد هستیم، افزود: از ظرفیت بسیج برای زمان های پرتردد سفر (پیک) استفاده شود.

وی بر لزوم سختگیری بیشتر برای استفاده از کلاه ایمنی توسط راکیان موتورسیکلت تاکید کرد و گفت: با توجه به آمارهایی که ضربه به سر راکبان موتور سیکلت موجب فوت آنان می شود، لازم است برای حفظ جان عزیزانمان سختگیری بیشتری برای استفاده کلاه ایمنی توسط موتورها انجام شود و فراجا استان و فرمانداران شهرستان ها باید به این مسئله توجه لازم کنند.

ایمانیه با اشاره به اینکه دکتر حسینی به عنوان سخنگوی سوانح و فوتی های جاده ای در نوروز است و تمام آمارها باید توسط وی تجمیع و به رسانه های جمعی ارائه شود؛ یادآور شد: مساجد بین راهی با همکاری فرمانداران مورد توجه قرار گیرند که مسافران ضمن توجه به نماز و عبادت و از فشار رانندگی هم خارج می شوند.

 

کد خبر 206746

 

دیدگاه ها

شما هم می توانید نظرات خود را ثبت کنید



کد امنیتی کد جدید