جمعه, ۱۰ فروردين ۱۴۰۳ | ۱۸ رمضان ۱۴۴۵ قمری | ۲۹ مارس ۲۰۲۴ میلادی
هدر بالا
  1. ورزشی
یکشنبه, ۰۶ فروردين ۱۴۰۲ ۲۳:۲۶
زمان مطالعه: 3 دقیقه
رئیس انجمن فوتبال کارگری استان خراسان رضوی با بیان اینکه هدف ما پیوند بین ورزش و صنعت با جذب نیروی فعال و ورزشکار در فوتبال کارگری می باشد، گفت: مسابقات فوتسال جام ضیافت با حضور 40 تیم در مشهد برگزار می شود. 

به گزارش پایگاه خبری پیام خبر «سید حسین پروانه حسینی» امروز یکشنبه 6 فروردین در نشست خبری مراسم قرعه کشی مسابقات فوتسال جام ضیافت در جمع خبرنگاران بیان کرد: از سه ماه گذشته با هدف ایجاد محیط کاری فعال و کمک به تولید کارخانجات و رونق تیم فوتبال کارگری، برای استخدام ورزشکاران در شرکت های تولیدی برنامه ریزی هایی صورت گرفته است. 

رئیس انجمن فوتبال کارگری استان خراسان رضوی با بیان اینکه فوتبال کارگری در استان شور و اشتیاق گذشته را ندارد، گفت: در گذشته همه بازیکنان در تیم کارگری مشهد استخدام کارخانجات بودند و علاوه بر فعال بودن فوتبال استان، معیشت آنها نیز تامین بود.

وی با اشاره به اشتیاق شرکت های صنعتی در جذب نیروی فعال ورزشکار، افزود: ما می خواهیم دوباره مانند گذشته شرکت های صنعتی نیروی ورزشکار فعال داشته باشند و تیم های کارگری در سطح کشور مطرح شوند و در این راستا تاکنون 36 ورزشکار را در شرکت های صنعتی جذب کردیم. 

وی با توجه به شعار سال توسط رهبر معظم انقلاب در مبحث تولید و مهار تورم گفت: نیروی انسانی ابزار بسیار مهمی در بحث تولید می باشد و بهترین ابزار نیروی انسانی ورزشکاران هستند که هم در بحث حرفه ای و هم در بحث ورزش ورود می کنند

پروانه ادامه داد: ما فوتبالیست و فوتسالیست های داریم که کار ندارند در حالی که وقتی فوتبالیست کار دارد، می تواند هم درآمد خوبی داشته باشد هم زندگی و معیشت خانواده اش را بچرخاند .

وی با بیان اینکه در گذشته مسابقات فوتسال رونق بسیاری داشت، خاطرنشان کرد: هدف ما ایجاد لیگ فوتبال و فوتسال کارگری به صورت دائم و پیوند بین ورزش و صنعت است، ورزش استان باید قطب ورزش های کشور باشد اما به دلیل مسائل سیاسی در حاشیه قرار گرفته است و حلقه گمشده در فوتبال خراسان همدلی است. 

رئیس انجمن فوتبال کارگری استان خراسان رضوی بیان کرد: در گذشته بسیاری از کارخانه های ما تیم داری می کردند ولی زمانی این زنجیره قطع شد که فوتبال کارگری از بین رفت و یکی از آسیب های ورزش ما نبود ورزش های کارگری بوده که اگر رونق دهیم به فوتبال استان سرایت خواهد کرد. 

پروانه با اشاره به برگزاری سه دوره مسابقه فوتسال جام آزاد، جام رمضان کارگری و جام پیشکسوتان کارگری، گفت: مسابقات در دو سالن از ساعت 20 برگزار و در روز عید فطر مسابقات به پایان می رسد و تیم برگزیده مشهد با تیم های برگزیده شهرستان های استان به رقابت می پردازند. 

وی با بیان اینکه تاکنون ۸ شهرستان سبزوار، نیشابور، بینالود، بردسکن، فریمان و مشهد برای برگزاری مسابقات جام فوتسال اعلام آمادگی کردند، گفت: برای این مسابقات در سه جام 50، 40 و 25 میلیون برای تیم های برگزیده در نظر گرفته شده و به آقای گل در هر سه رده نیز مبلغ 5 میلیون تومان اهدا خواهد شد.

 

کد خبر 206911

 

دیدگاه ها

شما هم می توانید نظرات خود را ثبت کنید



کد امنیتی کد جدید