سه شنبه, ۲۹ اسفند ۱۴۰۲ | ۰۸ رمضان ۱۴۴۵ قمری | ۱۹ مارس ۲۰۲۴ میلادی
هدر بالا
  1. اجتماعی
چهارشنبه, ۰۹ فروردين ۱۴۰۲ ۱۷:۱۴
زمان مطالعه: 2 دقیقه

معاون حمل و نقل و ترافیک شهرداری شیراز خبر داد:

نظارت 25 بازرس بر عملکرد پیمانکاران پارکینگ ها در نوروز

معاون حمل و نقل و ترافیک شهرداری شیراز از نظارت ۲۵ بازرس بر عملکرد پیمانکاران پارکینگ ها در ایام نوروز به صورت ۲۴ ساعته، محسوس و نامحسوس خبر داد.

به گزارش پیام خبر، شه دوست شیرازی تصریح کرد: بازرسان به طور محسوس و نامحسوس بر عملکرد پیمانکاران پارکینگ ها عمومی و موقت نوروزی نظارت و در صورت بروز تخلف با آنان برخورد خواهند کرد .

معاون حمل و نقل و ترافیک شهرداری شیراز ادامه داد:در سال جاری طبق تفاهم نامه با اتاق اصناف کارتهای شناسایی همراه با حکم ماموریت ویژه بازرسان صادر شده است تا آنها دقیق تر بتوانند بر عملکرد پارکینگ ها نظارت کنند.

وی افزود:بازرسان معاونت حمل و نقل و ترافیک شهرداری شیراز به صورت ۲۴ ساعته در قالب گروههای مختلف از عملکرد پارکینگ ها شامل اخذ تعرفه مصوب شورای اسلامی شهر ، پوشش مناسب نحوه برخورد با میهمانان نوروزی و نظافت و پاکیزگی فضای داخلی پارکینگ ها بازدید و به پیمانکاران در صورت تخلف در هر یک از موارد ذکر شده اخطار داده شده و در صورت تکرار جریمه نقدی خواهند شد.

هادی شه دوست شیرازی با اشاره به جریمه ۹ پارکینگ از ابتدای نوروز ۱۴۰۲ اضافه کرد: در طرح نظارتی بازرسان معاونت حمل و نقل و ترافیک شهرداری شیراز از ابتدای نوروز ۹ پارکینگ متخلف تحت تملک شهرداری جریمه نقدی شدند و پرونده تخلف پیمانکاران پارکینگ های خصوصی نیز برای طی مراحل قانونی به سازمان تعزیرات ارجاع داده شد.

 

کد خبر 207059

 

دیدگاه ها

شما هم می توانید نظرات خود را ثبت کنید



کد امنیتی کد جدید