جمعه, ۱۰ فروردين ۱۴۰۳ | ۱۸ رمضان ۱۴۴۵ قمری | ۲۹ مارس ۲۰۲۴ میلادی
هدر بالا
  1. اجتماعی
چهارشنبه, ۰۹ فروردين ۱۴۰۲ ۱۹:۵۸
زمان مطالعه: 2 دقیقه
مدیرکل ارتباطات و فناوری اطلاعات استان فارس از بررسی و رسیدگی به 200 تقاضای ایجاد، تمدید، تغییر نشانی و انتقال امتیاز دفاتر پیشخوان خدمات و دفاترICT روستایی منتج به صدور پروانه در استان فارس در طول سال 1401 خبر داد.

به گزارش پیام خبر، حمید سلیمان پور، امروز گفت: دفاتر پیشخوان خدمات و دفاتر ICT روستایی به عنوان حلقه ارتباط بین دولت و مردم، نقش بسزایی در استقرار دولت الکترونیک دارند و توسعه خدمات این دفاتر موجب تسهیل در دسترسی به خدمات دولت شده است.

مدیرکل ارتباطات و فناوری اطلاعات استان فارس افزود: در استان فارس نیز در حال حاضر 579 دفتر شهری و 150 دفتر ICT روستایی فعال وجود دارد و از حیث تعدد نقاط نقاط دسترسی به خدمات برای شهروندان، استان فارس یکی از استان های برتر کشور در این بخش است.

وی اظهار کرد: در سال 1401، بالغ بر 250 درخواست ایجاد، تمدید، تغییر نشانی و انتقال امتیاز توسط دبیرخانه کارگروه استانی وصول شده که پس از بررسی و احراز شرایط لازم با 200 درخواست موافقت و پروانه فعالیت برای آنها صادر شد.

رئیس کارگروه دفاتر پیشخوان خدمات استان فارس با بیان اینکه امکان ثبت نام و دریافت پروانه دفاتر به صورت الکترونیکی فراهم است، گفت: متقاضیان دریافت پروانه می توانند به سامانه licensing.cra.ir مراجعه کرده و ثبت تقاضا کنند و پس ازدریافت استعلامات و بررسی تقاضای آنها در جلسه کارگروه دفاتر پیشخوان خدمات و دفاتر ICT روستایی استان فارس، در صورت احراز شرایط مطابق اصول حاکم بر صدور پروانه، در کمترین زمان ممکن مجوز فعالیت برای آنها صادر می شود.

 

کد خبر 207066

 

مطالب مرتبط

دیدگاه ها

شما هم می توانید نظرات خود را ثبت کنید



کد امنیتی کد جدید