سه شنبه, ۲۹ اسفند ۱۴۰۲ | ۰۸ رمضان ۱۴۴۵ قمری | ۱۹ مارس ۲۰۲۴ میلادی
هدر بالا
  1. اجتماعی
پنج شنبه, ۱۰ فروردين ۱۴۰۲ ۱۲:۳۹
زمان مطالعه: 2 دقیقه
مدیر حوادث و فوریت های پزشکی دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی شیراز از پرواز بالگرد اورژانس هوایی شیراز برای کمک به سه مصدوم واژگونی خودرو در جاده کوار در نهمین روز از سال نو خبر داد.

به گزارش پیام خبر، دکتر محمدجواد مرادیان با اعلام این خبر گفت: به دنبال تماس با سامانه اورژانس ۱۱۵ کوار و اعلام واژگونی خودرو از گردنه شاه بهرامی، بلافاصله ۲ دستگاه آمبولانس و بالگرد اورژانس هوایی شیراز به محل حادثه اعزام شدند.

او با بیان اینکه این حادثه ۶ مصدوم داشت، از اعزام ۳ مصدوم از این حادثه به بیمارستان فاطمه الزهرا (س) شهرستان کوار و ۳ مصدوم دیگر نیز به بیمارستان نمازی شیراز خبر داد.

دکتر مرادیان با اعلام اینکه از ابتدای تعطیلات نوروزی تا کنون پنج بالگرد استان، ۷ سورتی پرواز داشتند و ۹ مصدوم را برای دریافت خدمات درمانی به بیمارستان های استان انتقال داده اند، از تلاش شبانه روزی کادر اورژانس و مجموعه سلامت فارس برای خدمات رسانی به ویژه در تعطیلات نوروزی قدردانی کرد.

این مقام مسوول در دانشگاه از مردم استان و مسافران نوروزی خواست تا برای پیشگیری از هرگونه حادثه در جاده های استان به ویژه در ایام نوروزی، توجه بیشتری داشته باشند و قوانین راهنمایی و رانندگی را رعایت کنند.

او ضمن تبریک سال نو و آرزوی قبولی طاعات و عبادات روزه داران در ماه مبارک رمضان، ابراز امیدواری کرد تا با همکاری و همدلی مردم در این ایام، شاهد هیچگونه حادثه تلخی نباشیم.

 

کد خبر 207100

 

دیدگاه ها

شما هم می توانید نظرات خود را ثبت کنید



کد امنیتی کد جدید