جمعه, ۱۰ فروردين ۱۴۰۳ | ۱۸ رمضان ۱۴۴۵ قمری | ۲۹ مارس ۲۰۲۴ میلادی
هدر بالا
  1. سیاسی
دوشنبه, ۲۱ فروردين ۱۴۰۲ ۱۴:۲۳
زمان مطالعه: 2 دقیقه
رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی فارس گفت: راهپیمایی روز جهانی قدس در 80 نقطه شهری استان فارس در روز 25 فروردین ماه برگزار می شود.

به گزارش پیام خبر، حجت الاسلام حسین ملک مکان، امروز در جمع خبرنگاران گفت: مراسم روز جهانی قدس در روز 25 فروردین ماه سال جاری برگزار خواهد شد.

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی فارس اضافه کرد: روز جهانی قدس یکی از مناسبت های مهم کشور است و روز مقابله مستضعفین به مستکبرین باشد و در این روز به همه قدرت ها هشدار داده می شود که اسلام دیگر تحت سیطره استکبار نیست.

وی با یادآوری این مطلب که امت مسلمان از موضوع فلسطین صرف نظر نمی کند، افزود: آخرین جمعه ماه رمضان روز قدس بوده و امسال به دلیل اینکه جمعه آخر رمضان مصادف با سی رمضان است و احتمال اینکه ماه در شب روز اول اردیبهشت که روز سی ام هست، دیده شود، وجود دارد و روز عید فطر اعلام شود به این دلیل روز قدس در روز 25 فروردین ماه برگزار می شود.

حجت الاسلام ملک مکان با اشاره به اینکه امیدوارم به زودی زود شاهد نابودی رژیم صهیونسیتی باشیم، گفت: در فارس در بیش از 80 نقطه شهری مراسم روز قدس برگزار می شود و مسیر مراسم به سمت مصلی های نماز جمعه خواهد بود و در شیراز هم این مراسم روز جمعه ساعت 10 صبح از چهارراه 15 خرداد - خیابان لطفعلی خان زند - چهارراه پیروزی و خیابان نهم دی ماه برگزار می شود.

وی با اشاره به اینکه سردار سید یحیی رحیم صفوی، مشاور عالی مقام معظم رهبری سخنران مراسم شهر شیراز خواهد بود، تاکید کرد: مراسم و سخنرانی به صورت زنده از شبکه فارس پخش می شود.

 

کد خبر 207684

 

دیدگاه ها

شما هم می توانید نظرات خود را ثبت کنید



کد امنیتی کد جدید