جمعه, ۱۰ فروردين ۱۴۰۳ | ۱۸ رمضان ۱۴۴۵ قمری | ۲۹ مارس ۲۰۲۴ میلادی
هدر بالا
  1. سیاسی
پنج شنبه, ۲۴ فروردين ۱۴۰۲ ۱۳:۱۰
زمان مطالعه: 3 دقیقه
معاون حمل‌ونقل و ترافیک شهرداری شیراز با اعلام محدودیت‌های ترافیکی اعمال‌شده در روز جهانی قدس گفت: این محدودیت‌ها از ساعت 7 صبح روز جمعه توسط پلیس راهنمایی و رانندگی اعمال می‌شوند.

به گزارش پیام خبر، هادی شه دوست شیرازی، با گرامیداشت روز جهانی قدس، محدودیت‌های ترافیکی اعمال‌شده در این روز را اعلام و اظهار کرد: محدودیت‌های ترافیکی روز قدس از ساعت ۷ صبح روز جمعه توسط پلیس راهنمایی و رانندگی اعمال می‌شوند.

بنا به اظهار معاون حمل‌ونقل و ترافیک شهرداری شیراز؛ خیابان انقلاب از تقاطع گمرک به سمت تقاطع ۱۵ خرداد، خیابان قصر دشت از تقاطع سینما سعدی به سمت تقاطع ۱۵ خرداد، تقاطع وصال–آیت‌الله حائری به سمت تقاطع خیرات، تقاطع آیت‌الله حائری-قاآنی به سمت تقاطع مشیر. تقاطع شاهزاده قاسم به سمت حرم مطهر، میدان شهرداری به سمت تقاطع پیروزی، خیابان توحید به سمت تقاطع مشیر، سه‌راه طالقانی به سمت تقاطع پیروزی، تقاطع مصدق به سمت تقاطع پیروزی در صبح روز قدس از ساعت ٧ صبح تا پایان مراسم توسط پلیس راهنمایی و رانندگی مسدود می‌شود.

معاون شهردار شیراز گفت: بیش از ۲۰۰ دستگاه اتوبوس برای جابه‌جایی شهروندان و نمازگزاران روز جمعه در ۶ نقطه پیش‌بینی‌شده است.

به گفته شه دوست شیرازی خیابان ۹ دی، خیابان دستغیب، پایانه دستغیب، خیابان پیروزی (حدفاصل شهرداری تا چهارراه پیروزی) و خیابان لطفعلی‌خان زند (حدفاصل چهارراه مشیر تا سه‌راه احمدی) برای استقرار اتوبوس‌ها در نظر گرفته‌شده است.

خدمات‌رسانی ویژه و رایگان مترو شیراز در روز جهانی قدس

رئیس سازمان حمل‌ونقل ریلی شهرداری شیراز نیز از سرویس‌دهی ویژه به راهپیمایان و نمازگزاران در روز جهانی قدس خبر داد.

امیر یقطین با گرامیداشت روز جهانی قدس گفت: مترو شیراز برای سهولت در تردد نمازگزاران و راهپیمایان عزیز، از ۹ صبح روز جمعه ۲۵ فروردین‌ماه ۱۴۰۲ تا پایان مراسم، در خطوط ۱ و ۲ به‌صورت رایگان خدمت ارائه خواهد کرد.

او با بیان اینکه بیشترین افزایش سرویس‌دهی در خط یک مترو شیراز که در مسیر راهپیمایی قرار دارد، انجام خواهد شد، افزود: ساعت حرکت قطارها در این خط مترو از ساعت ۷ صبح تا ۲۱ و خط ۲ از ساعت ۹ صبح الی ۱۳ هست.

رئیس سازمان حمل‌ونقل ریلی شهرداری شیراز خاطرنشان کرد: این سازمان آمادگی دارد تا در صورت نیاز برای سرویس‌دهی مناسب‌تر به مسافران، قطارهای فوق‌العاده را در خط یک اعزام کند.

رئیس سازمان مدیریت حمل‌ونقل مسافر شهرداری شیراز نیز با گرامیداشت روز جهانی قدس و دعوت از همشهریان گران‌قدر جهت حضور در راهپیمایی روز قدس، روز وحدت و همدلی مسلمانان جهان اظهار کرد: تعداد 200 دستگاه اتوبوس برای رفت‌وآمد شهروندان به حضور در راهپیمایی روز قدس را از کلیه نقاط سطح شهر (مساجد و محلات) به مسیرهای تعیین‌شده برای راهپیمایی را برعهده ‌دارند.

او بیان کرد: در راستای تسهیل در ارائه خدمات به شهروندان پس از اتمام مراسم نیز حمل‌ونقل راهپیمایان از پایانه شهید دستغیب "حرم مطهر شاه‌چراغ (ع)" به نقاط مختلف سطح شهر مهیا هست.

بر اساس این گزارش؛ راهپیمایی روز قدس در کلان‌شهر شیراز جمعه ۲۵ فروردین‌ماه راس ساعت ۱۰:۳۰ از چهارراه ۱۵ خرداد آغاز می‌شود که پس از گذر از مسیرهای خیابان لطفعلی‌خان زند، چهارراه پیروزی و بلوار شهید آیت‌الله دستغیب (ره) به حرم شاه‌چراغ (ع) و اقامه نماز جمعه ختم می‌شود.

 

کد خبر 207839

 

دیدگاه ها

شما هم می توانید نظرات خود را ثبت کنید



کد امنیتی کد جدید