جمعه, ۳۱ فروردين ۱۴۰۳ | ۰۹ شوّال ۱۴۴۵ قمری | ۱۹ آوریل ۲۰۲۴ میلادی
هدر بالا
  1. فرهنگ و ادب
جمعه, ۲۵ فروردين ۱۴۰۲ ۲۰:۱۰
زمان مطالعه: 2 دقیقه
علی نادری مدیرعامل سازمان خبرگزاری جمهوری اسلامی در حکمی سید احمد نجفی را به عنوان رئیس دفتر خبرگزاری جمهوری اسلامی ایرنا در کشور روسیه منصوب کرد.

به گزارش پیام خبر، علی نادری مدیرعامل سازمان خبرگزاری جمهوری اسلامی در حکمی سید احمد نجفی را به عنوان رئیس دفتر خبرگزاری جمهوری اسلامی ایرنا در کشور روسیه منصوب کرد.

در این حکم خطاب به نجفی آمده است: نظر به تجربه و تعهد جنابعالی و بنا به پیشنهاد معاون محترم خبر به عنوان رئیس خبرگزاری جمهوری اسلامی در کشور روسیه منصوب می‌شوید.

مدیرعامل ایرنا در این حکم، رصد تحولات کشور روسیه، تلاش برای ارتقای کمی و کیفی تولیدات خبری به ویژه در حوزه چندرسانه‌ای، مصاحبه با کارشناسان و صاحب‌نظران روس درباره موضوعات مرتبط با منافع جمهوری اسلامی ایران، پوشش مطلوب و سریع سفر هیات‌های ایرانی، انعکاس فعالیت نهادهای ایرانی مقیم مسکو در چارچوب خبری ابلاغی و حضور فعال در محافل خبری را از ماموریت‌های رئیس دفتر ایرنا در مسکو برشمرده است.

بنا بر گزارش دیگری، رئیس دفتر ایرنا در مسکو در جلسه شورای فرهنگی و رسانه‌ای سفارت جمهوری اسلامی ایران در فدراسیون روسیه معارفه شد.

کاظم جلالی سفیر و نماینده تام‌الاختیار جمهوری اسلامی ایران در فدراسیون روسیه در این جلسه با اشاره به روند شتابان توسعه مناسبات دوجانبه بر انعکاس مطلوب رسانه‌ای رخدادها و تحولات مرتبط تاکید کرد.

این جلسه با حضور دیپلمات‌ها، رایزنان و نمایندگان نهادهای ایرانی مستقر در مسکو برگزار شد. سیداحمد نجفی تا ۲۲ اسفندماه ۱۴۰۱ و به مدت افزون بر ۶ سال، رئیس مرکز ایرنا در استان فارس بود.

وی متولد ۱۳۶۰ کارشناس ارشد مدیریت رسانه و کارشناس خبرنگاری استراتژیک است. وی پیش از این، سابقه فعالیت در حوزه‌های خبر سیاسی و سیاست خارجی در ایرنا و روزنامه ایران را در کارنامه دارد.

 

کد خبر 207910

 

دیدگاه ها

شما هم می توانید نظرات خود را ثبت کنید



کد امنیتی کد جدید