پنج شنبه, ۰۹ فروردين ۱۴۰۳ | ۱۷ رمضان ۱۴۴۵ قمری | ۲۸ مارس ۲۰۲۴ میلادی
هدر بالا
  1. سیاسی
یکشنبه, ۲۷ فروردين ۱۴۰۲ ۱۳:۲۸
زمان مطالعه: 2 دقیقه
استاندار خوزستان، با اشاره به تحرکات دشمن جهت ضربه زدن به نظام گفت: مسئولان و رسانه‌ها باید دشمن‌شناس باشند و در راستای اهداف نظام حرکت کنند.

به گزارش پیام خبر از خوزستان، علی‌اکبر حسینی محراب، امروز در پنجاه‌ودومین جلسه شورای اطلاع‌رسانی استان که در استانداری خوزستان برگزار شد، با اشاره به استفاده دشمن از ظرفیت رسانه‌ای جهت ضربه زدن به نظام اسلامی، اظهار کرد: رسانه‌های داخلی باید در برابر تحرکات دشمنان هوشیار باشند و اجازه ندهند دشمنان از جریانات و مشکلات کشور به نفع خود سوءاستفاده کنند.

استاندار خوزستان، به تلاش دشمن جهت گسترش ناامیدی در جامعه به ویژه میان جوانان و نوجوانان اشاره کرد و افزود: رسانه‌های داخلی باید ظرفیت‌های کشور و استان و اقدامات دولت را در عرصه‌های مختلف پوشش دهند و با انتقال آن به جامعه، مردم را از اقدامات انجام شده آگاه کنند.

وی اضافه کرد: روابط عمومی‌ها و رسانه‌ها باید با ارائه طرح‌های نو و جدید و فعالیت‌های بیشتر و کار قوی کمک کنند صحنه‌سازی دشمنان خنثی شود با انتشار اخبار کاربردی و اثرگذار و واقعی تلاش‌ها و خدمات انجام شده را انعکاس دهند.

حسینی محراب، با بیان اینکه شورای اطلاع‌رسانی باید با استفاده از ابزار و شیوه‌های جدید، نسبت به تغییر اذهان در برابر دشمنان اقدام کند و در این زمینه جهاد تبیین را مدنظر قرار دهد، تصریح کرد: مسئولان و رسانه‌ها باید دشمن‌شناس باشند و در راستای اهداف نظام حرکت کنند.

حجت‌الاسلام رضا کلاه‌کج، مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی خوزستان نیز گزارشی از شورای اطلاع‌رسانی در سال گذشته ارائه داد و عنوان کرد: روحانیون، ائمه جمعه و جماعت، رسانه‌ها، فضای مجازی و روابط عمومی‌ها از مهمترین ظرفیت‌های رسانه‌ای استان به شمار می‌روند که باید با انسجام و همدلی نقش مهمی در فرایند اطلاع‌رسانی خدمات دولت ایفا کنند.

در این جلسه حاضرین به بیان دیدگاه‌ها و نظرات خود و ارائه گزارش اقدامات انجام شده پرداختند.

 

کد خبر 207999

 

دیدگاه ها

شما هم می توانید نظرات خود را ثبت کنید



کد امنیتی کد جدید