چهارشنبه, ۰۵ ارديبهشت ۱۴۰۳ | ۱۴ شوّال ۱۴۴۵ قمری | ۲۴ آوریل ۲۰۲۴ میلادی
هدر بالا
  1. فرهنگ و ادب
چهارشنبه, ۳۰ فروردين ۱۴۰۲ ۱۰:۱۷
زمان مطالعه: 2 دقیقه
کتاب «می آیی پیش ما» همزمان با هفته هنر انقلاب اسلامی با حضور استاندار مرکزی رونمایی شد.

به گزارش پیام خبر از اراک، همزمان با هفته هنر انقلاب اسلامی از کتاب می آیی پیش ما (خاطراتی از شهید محمد حسنی) جدیدترین اثر مکتوب حوزه هنری استان با حضور دکتر مخلص الائمه استاندار مرکزی، جعفری مدیرکل امور اجتماعی استانداری، دلشادی مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی، تنی چند از رزمندگان دوران دفاع مقدس، خانواده های شهدا و هنرمندان رونمایی شد.

سالار جیریایی رئیس حوزه هنری استان اظهار داشت: کتاب می آیی پیش ما، در برگیرنده خاطرات خانواده و همرزمان شهید محمد حسنی است که توسط حجت الاسلام سعید حسنی برادر زاده شهید حسنی مکتوب شده است.

وی افزود: در این اثر 62 روایت از خاطرات این شهید والامقام به نقل از 24 راوی (از دوستان و همرزمان شهید) به رشته تحریر در آمده است و علاوه بر خاطرات، وصیتنامه ها ، اسناد و تصاویر شهید محمد حسنی از نظر خوانندگان کتاب خواهد گذشت.

گفتنی است دفتر فرهنگ و مطالعات پایداری حوزه هنری استان مرکزی تا کنون 14کتاب با محوریت انقلاب اسلامی و دفاع مقدس منتشر نموده است و کتاب می آیی پیش ما به عنوان چهاردهمین اثر در سال 1401منتشر شده است.

بخشی از متن کتاب: شبی برای نماز شب بلند شدیم و دیدم خیلی سر حال است. گفت ناصر خواب عجیبی دیدم ، مادرم که از دنیا رفته را درخواب دیدم و به من گفت به زودی می آیی پیش ما .....

 

کد خبر 208157

 

دیدگاه ها

شما هم می توانید نظرات خود را ثبت کنید



کد امنیتی کد جدید