پنج شنبه, ۰۹ فروردين ۱۴۰۳ | ۱۷ رمضان ۱۴۴۵ قمری | ۲۸ مارس ۲۰۲۴ میلادی
هدر بالا
  1. فرهنگ و ادب
دوشنبه, ۰۴ ارديبهشت ۱۴۰۲ ۱۸:۱۷
زمان مطالعه: 2 دقیقه
سرپرست کتابخانه های عمومی فارس از برگزاری برنامه «آیت بهشت» آیین رونمایی از آثار آیت الله احمد بهشتی به همراه بهره برداری از طرح این چند کتاب در روز ششم اردیبهشت ماه به میزبانی شهر شیراز خبر داد.

به گزارش پیام خبر، محمدحسین فیروزی، از برگزاری ویژه برنامه «آیت بهشت» در شیراز خبر داد و عنوان کرد: در این نشست از دو کتاب «حکمت و سیاست؛ خاطرات حضرت آیت الله دکتر احمد بهشتی» و «ماه در محاق؛ مروری بر اندیشه های سیاسی و اخلاقی امام حسن عسکری (ع)» از آثار حضرت آیت الله احمد بهشتی، استاد حوزه و دانشگاه و عضو مجلس خبرگان رهبری رونمایی می شود.

سرپرست کتابخانه های عمومی فارس گفت: در این مراسم همچنین از پوستر طرح این چند کتاب آیت الله بهشتی با عنوان «آیت بهشت» رونمایی خواهد شد.

سرپرست اداره کل کتابخانه های عمومی فارس افزود: آیین رونمایی از آثار آیت الله احمد بهشتی با حضور و سخنرانی مهدی رمضانی، دبیرکل نهاد کتابخانه های عمومی کشور؛ محمدهادی ایمانیه، استاندار فارس؛ آیت الله لطف الله دژکام، نماینده ولی فقیه در فارس و امام جمعه شیراز و همراهی معاونان و مسئولان نهاد کتابخانه های عمومی کشور، مسئولان و مدیران اجرایی استان، کتابداران و علاقه مندان استان فارس برگزار خواهد شد.

فیروزی با دعوت از تمامی علاقه مندان برای شرکت در این مراسم افزود: ویژه برنامه «آیت بهشت» روز چهارشنبه ششم اردیبهشت ماه 1402 ساعت 16 در سالن همایش های شورای شهر شیراز برگزار می شود.

گفتنی است آیت الله احمد بهشتی (متولد ۱۳۱۴ در میانشهر از توابع فسا) نماینده مردم استان فارس در مجلس خبرگان رهبری، فیلسوف، فقیه، مدرس حوزه علمیه و دانشگاه، نماینده سابق ادوار اول و دوم مجلس شورای اسلامی از حوزه انتخابیه فارس و رئیس سابق دانشگاه قم است.

ایشان فارغ‌التحصیل دکترای فلسفه دانشگاه تهران و از نویسندگان اسلامی محسوب می‌شود، تاکنون بیش از یک صد کتاب در حوزه‌های تربیت، خانواده، فلسفه، اهل‌بیت (ع) و ... از وی منتشر شده و جوایزی نیز از جمله جایزه کتاب سال را بدست آورده‌ است.

 

کد خبر 208422

 

دیدگاه ها

شما هم می توانید نظرات خود را ثبت کنید



کد امنیتی کد جدید