شنبه, ۰۱ ارديبهشت ۱۴۰۳ | ۱۰ شوّال ۱۴۴۵ قمری | ۲۰ آوریل ۲۰۲۴ میلادی
هدر بالا
  1. ورزشی
سه شنبه, ۱۲ ارديبهشت ۱۴۰۲ ۱۱:۵۸
زمان مطالعه: 2 دقیقه
سرپرست هیئت‌ کوهنوردی مشهد گفت:هیئت کوهنوردی و صعودهای ورزشی مشهد همزمان با هفته گرامیداشت مقام معلم اقدام به برگزاری همایش بزرگ کوهپیمایی در قله‌ زو مشهد کرده است.

به گزارش پیام خبر، «مهدی جلیل‌ زاده» گفت:هیئت کوهنوردی و صعودهای ورزشی مشهد همزمان با هفته گرامیداشت مقام معلم اقدام به برگزاری همایش بزرگ کوهپیمایی در قله‌ زو مشهد کرده است.

سرپرست هیئت کوهنوردی مشهد افزود:بنابر هماهنگی‌های انجام شده با اداره ورزش و جوانان مشهد به مناسبت بزرگداشت هفته مقام معلم همایش کوهپیمایی عمومی در محل پارک خورشید جمعه ۱۵ اردیبهشت ماه با حضور مسئولان و اهداء جوایز برگزار می‌شود.

جلیل‌ زاده با اشاره به اهمیت شرکت در همایش‌های پیاده‌روی خانوادگی اظهار می‌کند: بهبود سلامت جسمانی، فرهنگ‌سازی، افزایش نشاط‌ اجتماعی، آموزش و صیانت از محیط‌ زیست، حضور خانواده‌ها در کنار هم و زنده‌ نگه‌داشتن مناسبت‌ها تنها برخی از تاثیرات مطلوب این همایش است.

وی اظهار می‌کند: در این میان ارتباط مستقیم و معناداری بین چهار حوزه اطلاع‌رسانی، مشارکت اجتماعی، آموزشی و فرهنگ‌سازی بوجود می‌آید که رسانه می‌تواند این ارتباط معنادار را رنگ و بو ببخشد و هیات کوهنوردی نیز می‌تواند این فضا را در طبیعت ایجاد کند.

سرپرست هیئت کوهنوردی مشهد خاطرنشان می‌کند: امیدوام با اقبال‌ عمومی مردم از این رویداد و حضور اقشار مختلف مردم بتوانیم ورزش کوهنوردی و اهمیت آن را توسط باشگاه‌ها به نمایش بگذاریم.

 

کد خبر 208818

 

دیدگاه ها

شما هم می توانید نظرات خود را ثبت کنید



کد امنیتی کد جدید