پنج شنبه, ۰۹ فروردين ۱۴۰۳ | ۱۷ رمضان ۱۴۴۵ قمری | ۲۸ مارس ۲۰۲۴ میلادی
هدر بالا
  1. مذهبی
شنبه, ۲۳ ارديبهشت ۱۴۰۲ ۰۹:۴۶
زمان مطالعه: 2 دقیقه
مدیر حج و زیارت خوزستان، از اعزام سه هزار و 830 زائر خوزستانی در قالب 28 کارون به سرزمین وحی خبر داد.

به گزارش پیام خبر از خوزستان، محمدامین یاقوت، امروز در جمع خبرنگاران اظهار کرد: در حج امسال سه هزار و ۸۳۰ زائر خوزستانی در قالب ۲۸ کاروان به سرزمین وحی اعزام می‌شوند.

مدیر حج و زیارت خوزستان افزود: بر اساس برنامه ریزی‌های انجام شده هر کاروان ۱۰ دوره آموزشی در موضوعات حج از جمله مناسک و احکام و مسائل اجرایی برای زائران سرزمین وحی برپا می‌کنند.

وی اضافه کرد: نخستین پرواز زائران خوزستانی که همگی مدینه اول هستند از 21 خردادماه از طریق فرودگاه بین المللی سپهبد شهید قاسم سلیمانی اهواز انجام می‌شود.

یاقوت تصریح کرد: در حج امسال ۱۲۰ نفر از عوامل اجرایی از جمله مدیران، روحانیون و خدمه در امر خدمت رسانی به زائران سرزمین وحی خدمت رسانی می‌کنند.

وی عنوان کرد: به منظور بررسی و توجیه آخرین بخشنامه‌ها و دستورالعمل‌های حج، همایش و کارگاه یک روزه آموزشی مدیران، معاونین و عوامل کاروان‌ها و مجموعه‌های حج ۱۴۰۲ به صورت آموزشی و عملیاتی برگزار شد.

مدیر حج و زیارت خوزستان، عنوان کرد: در این همایش آیت‌الله حسن زاده مسئول نمایندگی بعثه مقام معظم رهبری در استان، به تشریح شرح وظایف خادمین فرهنگی پرداخت و بر برگزاری جلسات آموزشی و حضور مستمر روحانیون در این جلسات و آموزش احکام و مناسک تاکید کرد.

 

کد خبر 209380

 

دیدگاه ها

شما هم می توانید نظرات خود را ثبت کنید



کد امنیتی کد جدید