پنج شنبه, ۰۶ ارديبهشت ۱۴۰۳ | ۱۵ شوّال ۱۴۴۵ قمری | ۲۵ آوریل ۲۰۲۴ میلادی
هدر بالا
  1. بین الملل
شنبه, ۲۳ ارديبهشت ۱۴۰۲ ۲۲:۳۴
زمان مطالعه: 2 دقیقه
قائم مقام رئیس دانشگاه جامع علمی کاربردی کشور گفت: دانشگاه جامع علمی کاربردی دانشجوی خارجی مجوز جذب دانشجوی خارجی را گرفته و به زودی دانشجوی خارجی در مراکز علمی کاربردی جذب می کند.

به گزارش پیام خبر از خوزستان، اصغر کشت کار، عصر امروز شنبه در بازدید از شرکت پتروشیمی ره آوران در ماهشهر اظهار کرد: دوره های آموزشی دانشگاه علمی کاربردی و مقاطع تحصیلی آن پیوسته نیست بلکه ۲+۲ است.

قائم مقام رئیس دانشگاه جامع علمی کاربردی کشور افزود: دلیل این کار تحول مشاغل به دلیل تحول و ظهور فناوری هایی است که جامعه را تغییر می‌دهند.

وی با اشاره به هماهنگی بین دانشگاه جامع علمی کاربردی و صنایع تصریح کرد: در حال جذب دانشجوی خارجی در مراکز علمی کاربردی تحت پوشش دانشگاه جامع علمی کاربردی هستیم.

کشت کار، با بیان اینکه باید با توجه به نیازهای منطقه و صنایع مستقر در آن منطقه دانشجو جذب و تربیت شود، اضافه کرد: این دانشگاه چند کار انجام می‌دهد که یکی از این کارها توانمندسازی شاغلان صنعت است. 

وی ابراز کرد: یکی از مخاطبان ما شاغلان صنعت هستند که از طریق دانشگاه علمی کاربردی از نظر شغلی با آموزش‌های تخصصی و مهارتی که می‌بینند. ارتقا پیدا می‌کنند.

قائم مقام و معاون آموزشی دانشگاه جامع علمی کاربردی کشور، با اشاره به جذب دانشجو و تربیت آن برای صنعت و رفع نیازهای صنایع در دانشگاه جامع علمی کاربردی، عنوان کرد: ورودی ها برای ما مهم است که چند نفر هستند و از کجا می‌آیند.

 

کد خبر 209409

 

دیدگاه ها

شما هم می توانید نظرات خود را ثبت کنید



کد امنیتی کد جدید