پنج شنبه, ۰۶ ارديبهشت ۱۴۰۳ | ۱۵ شوّال ۱۴۴۵ قمری | ۲۵ آوریل ۲۰۲۴ میلادی
هدر بالا
  1. اجتماعی
شنبه, ۲۳ ارديبهشت ۱۴۰۲ ۲۲:۴۲
زمان مطالعه: 2 دقیقه
رئیس دانشگاه جامع علمی کاربردی خوزستان گفت: مجوز نهایی تأسیس 2 مرکز جدید علمی کاربردی در این دانشگاه از وزارت علوم و دانشگاه علمی کاربردی کشور اخذ شده که در زمینه گمرک و بنادر و کشتیرانی و نفت و گاز و پتروشیمی هستند.

به گزارش پیام خبر از خوزستان، کیانوش بهره ای، عصر امروز شنبه در گردهمایی روسای مراکز آموزش علمی کاربردی منطقه هفت کشور که با حضور قائم مقام دانشگاه علمی کاربردی کشور برگزار شد، اظهار کرد: در دانشگاه علمی کاربردی خوزستان و مراکز علمی کاربردی زیر نظر آن ۱۱ هزار دانشجو و ۱۷ مرکز آموزش علمی کاربردی داریم.

رئیس دانشگاه جامع علمی کاربردی خوزستان افزود: در سال گذشته در پذیرش دانشجو در مهرماه پارسال پنج هزار و ۹۰۰ نفر دانشجو پذیرش کردیم که بیانگر ۵۴ درصد افزایش ظرفیت نسبت به مهر ماه سال ۱۴۰۰ است.

وی با بیان اینکه در بهمن ماه پارسال ۲۵ درصد افزایش ظرفیت داشتیم، اضافه کرد: در مجموع سال گذشته 6 هزار و 300 دانشجو در سال گذشته در 2 نوبت مهر و بهمن ماه در مراکز علمی کاربردی دانشگاه جامع علمی کاربردی خوزستان جذب شدند.

بهره ای تصریح کرد: مجوز نهایی و موافقت قطعی تاسیس 2 مرکز جدید علمی کاربردی در این دانشگاه از وزارت علوم و دانشگاه علمی کاربردی کشور اخذ شده که در زمینه گمرک و بنادر و کشتیرانی و نفت و گاز و پتروشیمی هستند.

وی ادامه داد: دانشگاه جامع علمی کاربردی نقش بسیار موثری در توسعه دوره های مهارتی در خوزستان داشته و در بحث اشتغال تاسیس مراکز جدید علمی کاربردی در دستور کار قرار گرفته است.

رئیس دانشگاه جامع علمی کاربردی خوزستان یاد آور شد: باید به گونه ای حرکت کنیم که مخاطبان اصلی دانشگاه باید جذب شوند و به سمت توسعه فرهنگ کارآفرینی حرکت کنیم.

 

کد خبر 209410

 

مطالب مرتبط

دیدگاه ها

شما هم می توانید نظرات خود را ثبت کنید



کد امنیتی کد جدید