پنج شنبه, ۰۶ ارديبهشت ۱۴۰۳ | ۱۵ شوّال ۱۴۴۵ قمری | ۲۵ آوریل ۲۰۲۴ میلادی
هدر بالا
  1. سیاسی
دوشنبه, ۲۵ ارديبهشت ۱۴۰۲ ۱۳:۴۷
زمان مطالعه: 2 دقیقه
معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری مرکزی از استعفای مدیرکل دفتر امور اجتماعی استانداری مرکزی، به منظور ثبت نام در انتخابات خبر داد.

به گزارش پیام خبر از اراک، بهنام نظری امروز 25 اردیبهشت در نشست شورای اطلاع‌رسانی استان مرکزی گفت: مدیرانی که قصد شرکت در انتخابات را دارند، باید در بازه زمانی تعیین شده استعفای خود را تقدیم کنند، اولین استعفای یکی از مدیران استانداری را دریافت کردیم، طی آن مدیرکل دفتر امور اجتماعی استانداری مرکزی استعفای خود را اعلام کرد که با استعفای وی موافقت و جایگزین نیز معرفی شد.

وی با اشاره به ابلاغ اطلاعیه اول ستاد انتخابات وزارت کشور اظهار کرد: مطابق تبصره ۶ ماده ۲۹ قانون انتخابات مجلس شورای اسلامی، وزارت کشور موظف است هفت ماه قبل از ثبت نام از داوطلبان مراتب را جهت استعفای مشمولین موضوع ماده ۲۹ قانون از طریق رسانه‌های گروهی به آگاهی عمومی برساند.

نظری با اشاره به صدور اطلاعیه شماره یک توسط ستاد انتخابات کشور افزود: مطابق این اطلاعیه مدیران و مسؤولین مشمول موضوع ماده ۲۹ قانون انتخابات جهت ثبت نام و اعلام داوطلبی در انتخابات دوازدهمین دوره مجلس لازم است تا تاریخ ۱۹ خرداد ۱۴۰۲ از سمت خود استعفا داده و این استعفا مورد پذیریش مقام مافوق قرار گرفته باشد.

 

کد خبر 209483

 

دیدگاه ها

شما هم می توانید نظرات خود را ثبت کنید



کد امنیتی کد جدید