جمعه, ۱۰ فروردين ۱۴۰۳ | ۱۸ رمضان ۱۴۴۵ قمری | ۲۹ مارس ۲۰۲۴ میلادی
هدر بالا
  1. فرهنگ و ادب
یکشنبه, ۳۱ ارديبهشت ۱۴۰۲ ۲۰:۰۰
زمان مطالعه: 2 دقیقه
«پنجاه و هفت» که به زندگی شهید حسین لشکری می پردازد، در آستانه سالروز آزادسازی خرمشهر از کتاب نمایشنامه، رونمایی می شود.

به گزارش پیام خبر، بهرام میرزایی در گفتگو با خبرنگاران گفت: به همت گروه نمایش مردمی «مهنا» کتاب نمایشنامه «پنجاه و هفت» آماده شده و آیین جشن امضاء کتاب با حضور مردم و اهالی ادب و هنر در روز سه شنبه ۲ خرداد ساعت ۱۷ در فرهنگسرای یاران واقع در بولوار دلاوران بسیج - محله قلعه شاهزاده بیگم - بوستان جوان رونمایی خواهد شد.

نویسنده کتاب نمایشنامه «پنجاه و هفت» ادامه داد: نمایش مونولوگ «پنجاه و هفت» آخرین محصول گروه نمایش مردمی مهنا در سال 1401 است که شرح زندگی نامه سید الاسرای ایران، خلبان شهید حسین لشکری و همسرش منیژه لشکری است.

میرزایی افزود: بنا به رویه رونمایی های گذشته و در راستای توسعه فرهنگ قدردانی از اهالی هنر، در این مراسم نیز از ۲ چهره هنری نسل میانه استان فارس آقایان سیروس مهبودی و فرشاد تندنویس تجلیل خواهیم کرد.

وی در پایان ضمن تشکر صمیمانه از مسئولین فرهنگسرای جامعه معلولین ( یاران ) از عموم هنرمندان، ادیبان و فرهنگ دوستان دعوت کرد تا در این همایش شرکت کنند، کتاب نمایشنامه پنجاه و هفت در 70 صفحه توسط نشر «بوی باران» منتشر شده است.

 

کد خبر 209812

 

دیدگاه ها

شما هم می توانید نظرات خود را ثبت کنید



کد امنیتی کد جدید