پنج شنبه, ۰۹ فروردين ۱۴۰۳ | ۱۷ رمضان ۱۴۴۵ قمری | ۲۸ مارس ۲۰۲۴ میلادی
هدر بالا
  1. اجتماعی
دوشنبه, ۰۱ خرداد ۱۴۰۲ ۱۵:۵۷
زمان مطالعه: 2 دقیقه
دبیر اجرایی جشن مردمی دهه کرامت شیراز گفت:جشن بزرگ مردمی به‌مناسبت دهه کرامت ویژه خانواده‌های شیرازی در روز پنج‌شنبه، 4 خردادماه همراه با اجرای برنامه‌های شاد و مفرح در ورزشگاه شهید آیت‌الله دستغیب این کلان‌شهر برگزار خواهد شد.

به گزارش پیام خبر، رضا فتحی‌زاد، امروز، اول خردادماه در جمع خبرنگاران گفت: جشن بزرگ مردمی دهه کرامت به‌مناسبت سالروز ولادت حضرت فاطمه معصومه(س)، امام رضا(ع) و بزرگداشت حضرت شاهچراغ(ع) در شیراز برگزار خواهد شد.
دبیر اجرایی جشن مردمی دهه کرامت شیراز با بیان اینکه این جشن همراه با جشنواره خواهر برادری به دلیل رابطه خواهر برادری این سه بزرگوار اجرا خواهد شد، افزود: این برنامه به‌منظور بزرگداشت دهه کرامت و بزرگداشت روز دختر و همچنین تکریم خانواده در راستای تحقق منویات رهبر معظم انقلاب در این خصوص اجرا خواهد شد.
فتحی‌زاد با تصریح اینکه این مراسم به صورت خانوادگی اجرا خواهد شد، گفت: در این مراسم ابوذر روحی، سرود سلام فرمانده 1 و 2 را اجرا خواهد کرد و در ادامه از خوانندگی حسین حقیقی بهر‌ه‌مند خواهیم شد.
وی همچنین اجرای مولودی‌خوانی با نوای محمدحسن عرفان‌منش و اجرای حجج اسلام سیدمرتضی پورعلی و حامد امامی‌نژاد و همچنین اجرای مسابقات خواهر برادری و سرود خواهر برادری توسط گروه نجم‌الثاقب را از دیگر برنامه‌های این مراسم اعلام کرد.
فتحی‌زاد، زمان برگزاری این مراسم را پنج‌شنبه، 4 خردادماه از ساعت 19:30 و مکان آن را ورزشگاه شهید آیت‌الله دستغیب اعلام کرد و گفت: در پایان این مراسم به خانواده‌هایی که حداقل دو اسم از اسامی رضا، احمد، معصومه و فاطمه داشته باشند و یا دارای 5 فرزند به بالا باشند به قید قرعه هدایای ارزنده‌ای اهدا خواهد شد.

 

کد خبر 209858

 

مطالب مرتبط

دیدگاه ها

شما هم می توانید نظرات خود را ثبت کنید



کد امنیتی کد جدید