پنج شنبه, ۰۹ فروردين ۱۴۰۳ | ۱۷ رمضان ۱۴۴۵ قمری | ۲۸ مارس ۲۰۲۴ میلادی
هدر بالا
  1. اجتماعی
سه شنبه, ۰۲ خرداد ۱۴۰۲ ۱۰:۵۲
زمان مطالعه: 2 دقیقه
مدیر کل روابط عمومی و امور بین الملل استانداری استان مرکزی گفت: گفتمان و امیدآفرینی از موضوعات مهم و برنامه های حوزه روابط عمومی است.

به گزارش پیام خبر از اراک، محمد طالبی مدیر کل روابط عمومی و امور بین الملل استانداری استان مرکزی در مراسم گرامیداشت روز ملی ارتباطات و روابط عمومی که در سالن جلسات غدیر استانداری برگزار شد گفت: جدیدترین ماموریت و شعاری که می‌توان به آن توجه کرد، بحث امیدآفرینی با توجه به شعار سال است.

وی افزود: تولید محتوا و فعالیت در عرصه امید آفرینی از ماموریت های جدی حوزه روابط عمومی است.

طالبی ادامه داد: گفتمان و امیدآفرینی از موضوعات مهم و برنامه های حوزه روابط عمومی است که مدیران روابط عمومی ها می توانند این مهم را در دستور کار برنامه های خود قرار دهند.

وی گفت: با توجه به ورود فضای مجازی در جامعه و دورانی که تغییر مخاطب صورت گرفته باید وارد فضای دیگری از گفتمان در روابط عمومی بشویم؛ روابط عمومی ها باید دنبال روش های چند رسانه ای و تصویری تر باشند. 

مدیر کل روابط عمومی و امور بین الملل استانداری استان مرکزی افزود: اهمیت کیفیت برقراری ارتباط بیشتر از کمیت آن است لذا برقراری ارتباط خود از موضوعات و پدیده ‎ های پیچیده جوامع بشری بوده که مستلزم شناخت و افزایش آگاهی‌ها و مهارت‌ها در زمینه ارتباطات است.

گفتنی است، در این مراسم از روابط عمومی های برتر دستگاه های اجرایی استان در زمینه های اطلاع رسانی، ارتباط با رسانه ها، ارسال به موقع گزارشات و ارزیابی عملکرد تقدیر شد.

 

کد خبر 209899

 

مطالب مرتبط

دیدگاه ها

شما هم می توانید نظرات خود را ثبت کنید



کد امنیتی کد جدید