جمعه, ۱۰ فروردين ۱۴۰۳ | ۱۸ رمضان ۱۴۴۵ قمری | ۲۹ مارس ۲۰۲۴ میلادی
هدر بالا
  1. اجتماعی
سه شنبه, ۰۲ خرداد ۱۴۰۲ ۲۳:۱۹
زمان مطالعه: 3 دقیقه
هنرستان کشاورزی شبانه روزی دشت آزادگان، با مشارکت خیرین کمیته امداد و با حضور معاون حمایت کمیته امداد کشور به بهره‌برداری رسید.

به گزارش خبرنگار پیام خبر از خوزستان، هنرستان کشاورزی شبانه روزی دشت آزادگان امروز با حضور معاون حمایت کمیته امداد کشور، مدیر نظارت و ارزیابی خدمات حمایتی، معاون سازمان نوسازی مدارس کشور، عضو هیات امنای کمیته امداد کشور، مدیران کل نوسازی مدارس، آموزش و پرورش و کمیته امداد و... به بهره برداری رسید.

حسین خدر ویسی، با اشاره به ساخت چندین مدرسه از سوی خیر بزرگوار آقای انواری، اظهار کرد: امیدواریم مدارس خیرساز مروج تفکر خیری در جامعه و فضای آموزشی ما باشند.

معاون حمایت کمیته امداد کشور، با قدردانی از خدمات سازمان نوسازی مدارس، افزود: همواره در حوزه مدرسه سازی شاهد همکاری و مشارکت خیرین کمیته امداد و سازمان نوسازی مدارس بوده‌ایم و امیدواریم سطح همکاری‌ها گسترش یابد.

وی با اشاره به اینکه اعتباری از سوی خیر نیک اندیش انواری برای مدرسه سازی به کمیته امداد داده شد، اضافه کرد: خیرین گرانقدر یکی از بزرگترین ظرفیت ها در نظام تعلیم و تربیت هستند که با دولت همراه شده و در این مسیر گام های بلندی برداشته اند.

خدرویسی تصریح کرد: با توجه به اینکه سازمان نوسازی مدارس کشور متولی ساخت، توسعه و تجهیز فضا‌های آموزشی است، بنابراین جلساتی با سازمان نوسازی مدارس برگزار کردیم تا در نهایت قرار بر این شد هنرستان نیمه تمام در مناطق محروم تکمیل و آماده بهره برداری شوند.

وی با بیان اینکه طرح هر دانش آموز یک مهارت اقدامی بسیار ارزشمند و کارآمد به نظر می‌رسد، ابراز کرد: تکمیل و تجهیز هنرستان‌ها برای تحقق این چنین برنامه‌هایی و مهارت‌افزایی در جامعه دانش آموزی موثر و مفید خواهد بود.

معاون حمایت کمیته امداد کشور تاکید کرد: نگاه ویژه به آموزش در مناطق محروم همچنین تقبل مسئولیت آموزشی به آموزش و پرورش موضوعی بسیار ارزشمند خواهد بود و امیدواریم این همکاری هم منشا خیر و برکت برای دانش آموزان این مناطق باشد.

جمال شیبه، نیز عنوان کرد: مدارس ویژه مناطق محروم و دانش آموزان نیازمند تحت حمایت با هدف ارتقای سطح فرهنگی و هنری خانواده‌ و ارائه برنامه‌های مختلف در زمینه‌های اجتماعی، فرهنگی، اعتقادی و اخلاقی راه‌اندازی شده است. 

مدیرکل امداد خوزستان گفت: هنرستان کشاورزی شبانه روزی دشت آزادگان به نام 25 آبان است که با مشارکت خانواده خیر نیکوکار انواری و همکاری کمیته امداد و اداره کل نوسازی مدارس احداث و تجهیز شده است.

وی یاد آور شد: این مدرسه دارای 10 کلاس درس، آزمایشگاه، کارگاه ، نمازخانه ، فضای ورزشی، با زیربنایی بالغ بر 13 هزار متر مربع با زیربنای 5 هزار متر مربع است و 160 میلیارد ریال برای احداث و تجهیز آن هزینه شده است. 

 

کد خبر 209930

 

مطالب مرتبط

دیدگاه ها

شما هم می توانید نظرات خود را ثبت کنید



کد امنیتی کد جدید