جمعه, ۱۰ فروردين ۱۴۰۳ | ۱۸ رمضان ۱۴۴۵ قمری | ۲۹ مارس ۲۰۲۴ میلادی
هدر بالا
  1. اجتماعی
پنج شنبه, ۰۴ خرداد ۱۴۰۲ ۰۷:۳۳
زمان مطالعه: 3 دقیقه
با حضور مدیران ارشد بانک مهر ایران ساختمان جدید سرپرستی استان فارس افتتاح شد.

به گزارش پیام خبر و به نقل از روابط عمومی بانک قرض الحسنه بانک مهر ایران، بهزاد شمس الدینی در آیین افتتاح ساختمان مدیرشعب بانک قرض الحسنه مهر ایران در استان فارس گفت: یکی از اهداف اصلی ما در این مجموعه افزودن بر برند ارزشمند بانک قرض الحسنه «مهر» ایران بواسطه تکریم مشتریان است.
وی در ادامه با ارایه آمار و ارقامی افزود: مقدار منابع استان در دو سال گذشته با توجه به استقبال فوق العاده مخاطبین از طرح های های بانک قرض الحسنه مهر ایران رشد قابل توجهی داشته است که در این مسیر بدنبال جذب حداکثری مخاطبین در تمام بخش ها هستیم.
او بیان داشت: حجم مطالبات در استان فارس علیرغم افزایش 4 برابری مصارف از 91 میلیارد ریال به 80 میلیارد ریال در پایان سال 1401 رسیده است.
شمس الدینی با اعلام این خبر که طبق ارزیابی های سال گذشته از 10 شعبه برتر کشور تعداد 7 شعبه به استان فارس اختصاص یافته است، عنوان کرد: از ابتدای سال 1400 تا انتهای 1401 استان فارس بطور مستمر در سطح کشور رتبه اول برنامه عملیاتی را به خود اختصاص داده است.
او در بخش دیگری از سخنانش از کارکنان بانک مهر ایران به عنوان خدمتگزاران راستین ملت بزرگ ایران یاد کرد و افزود: امیدواریم با افتتاح ساختمان جدید مدیریت شعب بانک قرض الحسنه مهر ایران در استان فارس شاهد تحولی در حوزه خدمت رسانی به جامعه باشیم.
شمس الدینی توانمندی های کارکنان بانک قرض الحسنه «مهر» ایران در سطح کشور ارزنده ارزیابی کرد و افزود: پیشتازی استان فارس در حوزه عملکردی مدیون تلاش های یکایک اعضای خانواده بزرگ بانک قرض الحسنه «مهر» ایران است.
مدیر شعب بانک قرض الحسنه «مهر» ایران با آسیب شناسی خلاء هایی که در این حوزه وجود دارد، بیان داشت: تعداد نیروهای انسانی محدود است و این در حالی است که با افزایش روزافزون مشتریان روبرو هستیم و بدنبال جایگزین کردن خدمات الکترونیک به جهت فراگیری کامل در سطح جامعه هستیم و برای پشتیبانی از خدمات هوشمند به نیروی انسانی توانمند و کارآزموده نیاز داریم.
این کارشناس ارشد حوزه بانکداری در بخش پایانی سخنانش از نیروی انسانی به عنوان برترین سرمایه مجموعه نام برد و اظهار داشت: دیدگاه مدیرعامل و اعضای هیات مدیره با شعار (( جوان گرایی، تحول و توسعه)) در راستای افزایش نیروی انسانی مثبت بوده و تمهیدات خوبی در این راستا اندیشیده شده است.
آدرس : شیراز بلوار پاسداران خیابان مبعث ساختمان مدیریت شعب استان فارس
تلفن : 38421956-38421944-38421954(071)
فاکس : 38424404(071)
کد پستی : 7185773453

 

کد خبر 209998

 

مطالب مرتبط

دیدگاه ها

شما هم می توانید نظرات خود را ثبت کنید



کد امنیتی کد جدید