پنج شنبه, ۰۹ فروردين ۱۴۰۳ | ۱۷ رمضان ۱۴۴۵ قمری | ۲۸ مارس ۲۰۲۴ میلادی
هدر بالا
  1. اجتماعی
پنج شنبه, ۰۴ خرداد ۱۴۰۲ ۱۳:۱۱
زمان مطالعه: 2 دقیقه
نماینده شیراز و زرقان در مجلس شورای اسلامی با تاکید بر احداث سریع خط فرآورده های نفتی، واردات ۷۵درصد فراورده های نفتی از طریق تانکر به استان فارس را ظلمی آشکار به این استان دانست.

به گزارش پیام خبر،ابراهیم عزیزی در نشست شورای راهبردی انرژی استان فارس که با حضور دکتر قادری نماینده شیراز و زرقان، دکتر حسین زاده نماینده لار و اعضای شورا در زاگرس جنوبی برگزار شد، اظهار داشت: مجوز احداث خط انتقال فرآورده های نفتی به استان فارس گرفته شده است اما روند اجرای آن کند است که ضروریست مدیران ذی ربط کار را با سرعت بیشتری دنبال کنند.

عزیزی افزود: امروز ۷۵درصد فرآورده‌های نفتی از طریق تانکر به استان فارس منتقل می شود که انصافا این ظلمی آشکار به استان بزرگ فارس است.

او ادامه داد: سوال اینجاست که در این شرایط چرا باید کلنگ احداث پالایشگاه دوم شیراز همچنان در زمین گیر کرده باشد.

نایب‌رئیس کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: امروز وزارت نفت و دفاع هر دو عزمی جدی برای کار دارند و تکلیف ما با دولت روشن است.

او افزود: در استان مدیران مربوطه باید در اجرا کار را دنبال کنند و تمرکز باید روی شیوه های اجرا و مدل های جدید مالی باشد.

عزیزی در پایان تاکید کرد: در حوزه انجام پروژه‌های پتروشیمی و پالایشگاهی نیازمند نگاهی نو هستیم تا با مشارکت بخش خصوصی بتوانیم این پروژه ها را به سرانجام برسانیم.

 

کد خبر 210020

 

مطالب مرتبط

دیدگاه ها

شما هم می توانید نظرات خود را ثبت کنید



کد امنیتی کد جدید