جمعه, ۱۰ فروردين ۱۴۰۳ | ۱۸ رمضان ۱۴۴۵ قمری | ۲۹ مارس ۲۰۲۴ میلادی
هدر بالا
  1. مذهبی
پنج شنبه, ۰۴ خرداد ۱۴۰۲ ۱۸:۰۲
زمان مطالعه: 2 دقیقه
در آستانه فرا رسیدن ششم ذی القعده سالروز بزرگداشت حضرت احمدبن موسی الکاظم شاهچراغ علیه السلام، تولیت و خدام آستان مقدس و مسئولان و اقشار مختلف مردم شیراز، به حرم مطهر امین ولایت مشرف و ضمن تجدید میثاق، اهدای شاخه گل و زیارت مضجع شریف این امامزاده جلیل القدر، در مراسم بزرگداشت سیدالسادات الاعاظم در شبستان امام خمینی(رحمت الله علیه) شرکت کردند.

به گزارش پیام خبر، تولیت حرم مطهر در این مراسم ضمن خیر مقدم به زائران حضرت، اظهار کرد: ایام مبارک دهه کرامت و میلاد باسعادت حضرت فاطمه معصومه سلام الله علیها، میلاد باسعادت حضرت ثامن الحجج علی بن موسی الرضا علیه السلام و همچنین روز بزرگداشت سید السادات الاعاظم حضرت احمدبن موسی الکاظم علیه السلام را تبریک عرض می کنم. اِن شاءالله به برکت وجود این اعاظم، خداوند متعال به همه ی ما توفیق دهد که معرفت صحیحی نسبت به سیره و معارف اهل بیت عصمت و طهارت علیهم السلام کسب کنیم و بر اساس رهنمودهای خداوند بزرگ، پیامبر عظیم الشان اسلام(صلوات الله علیه) و اهل بیت پاکش، در زندگی فردی و اجتماعی گام برداریم و در عرصه اجتماع آن طور که شایسته است نقش آفرینی کنیم و حرکتی استوار در مسیر حق و حقیقت داشته باشیم.

شایان ذکر است، امشب بعد از اقامه نماز مغرب و عشاء، حجت الاسلام والمسلمین مسعود عالی پیرامون فضایل و مناقب حضرت احمدبن موسی علیهماالسلام، به ایراد سخن خواهد پرداخت و حاج سیدمجید بنی فاطمه در ثنای امین ولایت، مدیحه سرایی می کند.

جمعه صبح نیز از ساعت ۷، حاج مهدی سروری دعای پرفیض ندبه را قرائت می کند و بعد از اقامه نماز مغرب و عشاء، حجت الاسلام و المسلمین عالی، سخنرانی و حاج مهدی رسولی، مداحی خواهد کرد.

 

کد خبر 210032

 

دیدگاه ها

شما هم می توانید نظرات خود را ثبت کنید



کد امنیتی کد جدید