پنج شنبه, ۰۶ ارديبهشت ۱۴۰۳ | ۱۵ شوّال ۱۴۴۵ قمری | ۲۵ آوریل ۲۰۲۴ میلادی
هدر بالا
  1. اجتماعی
دوشنبه, ۰۸ خرداد ۱۴۰۲ ۱۴:۵۴
زمان مطالعه: 3 دقیقه
مدیر توزیع نیروی برق گویم با بیان اینکه شاهد توسعه همکاری‌های این شرکت با مجموعه‌ها و سازمان‌های اجرایی، با هدف تسهیل در پروژه‌های عمرانی شهری هستیم، تعامل با ادارات مختلف با هدف تسریع در روند عمران و آبادانی را، اولویت توزیع برق شیراز دانست.

به گزارش پیام خبر،مهندس سعید موثقی با بیان اینکه در اکثر پروژه‌های عمرانی، به ویژه طرح‌های کلان، همکاری بین بخشی عامل اساسی در تسریع و تسهیل کار اجراست، گفت: یکی از این پروژه‌های کلان فعلی شهر شیراز، احداث زیرگذر گویم، است که با هدف بهبود تردد درون و برونشهری شمال‌غرب شیراز و توسط معاونت فنی شهرداری مراحل اجرا را طی می‌کند.

مدیر توزیع نیروی برق گویم ادامه داد: با توجه به اهمیت پروژه زیرگذر گویم و ارتباط این پروژه عظیم با بزرگراه جدید شیراز به اصفهان و همچنین براساس تاکیدات مدیرعامل و قائم مقام شرکت توزیع نیروی برق شیراز، سطح تعاملات برای تسهیل و تسریع کار، گسترش یافته و تاکنون چندین طرح نیرورسانی تهیه و برای اجرا به مجری پروژه ابلاغ شده است.

او با بیان اینکه برآورد ریالی طرح‌های اصلاح یا احداث شبکه های نیرورسانی تهیه شده، حدود ۳۳ میلیارد ریال بوده است، گفت: با توجه به اینکه تعداد زیادی شبکه عرضی و نقاط مانوری مربوط به تامین برق پایدار مشترکین قانونی در مسیر اجرای پروژه قرار داشت، که برای تسهیل و ایمنی تردد دستگاه‌های حفاری، امکان قطعی شبکه و بروز خاموشی و سایر مخاطرات وجود داشت که با انجام مانورهای مکرر، از بروز مشکل ممانعت شده است..

موثقی افزود: به منظور تسهیل در تردد و عبور و مرور مکرر دستگاههای عظیم حفاری، یک شبکه فرعی با حضور چندین اکیپ اجرایی طی یک عملیات ۱۲ ساعته بدون اعمال خاموشی به مشترکان بطور کامل حذف شد.

مدیر امور توزیع برق گویم خاطرنشان کرد: همه طرح‌های ابلاغی در خصوص تسهیل و کمک به تسریع این ابرپروژه عمران شهری، با تاکیدات مدیرعامل ، اجرایی شده است یا در دستور کار قرار دارد و طی روزهای آینده، تکمیل خواهد شد.

موثقی خاطرنشان کرد: طی روزهای اخیر، طرح نیرورسانی و روشنایی معابر خیابان شهیدان زمانی، که به عنوان مسیر جایگزین جاده اصلی شیراز-سپیدان، استفاده می‌شود، با همکاری مطلوب شهرداری منطقه ۱۰ و معاونت فنی شهرداری شیراز، اجرا شده است و مورد بهره برداری قرار خواهد گرفت.

مدیر توزیع نیروی برق گویم گفت: هم اکنون در محدوده اجرای این طرح عمرانی، با توجه به واقع شدن در یک منطقه مسکونی و تجاری پُر تردد و استراتژیک، مشکلی به لحاظ تامین برق مشترکین و اجرای طرح‌های برقرسانی و ایمنی شهروندان وجود نداشته است و همچنین در آینده طرح‌های اجرایی موجب بهبود در وضعیت شبکه برق رسانی این منطقه خواهد شد .

براساس این گزارش، عملیات اجرایی پروژه زیرگذر گویم، از چهارم شهریور سال گذشته، در مسیری حدود ۱۶۰۰ متری و با عرض ۲۴ متر، با هدف تسهیل در انتقال ترافیک شمال غرب شیراز، توسط شهرداری اجرایی شده و قرار است که اواسط سال آینده آماده بهره‌برداری شود.

 

کد خبر 210243

 

دیدگاه ها

شما هم می توانید نظرات خود را ثبت کنید



کد امنیتی کد جدید