سه شنبه, ۲۸ فروردين ۱۴۰۳ | ۰۶ شوّال ۱۴۴۵ قمری | ۱۶ آوریل ۲۰۲۴ میلادی
هدر بالا
  1. اجتماعی
شنبه, ۱۳ خرداد ۱۴۰۲ ۱۵:۴۲
زمان مطالعه: 3 دقیقه
مدیر امور فرهنگی و فعالیت های فوق برنامه دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی شیراز، از راه اندازی مرکز جهادی «قرار» در دانشگاه خبر داد.

به گزارش پیام خبر، به منظور ساماندهی هر چه بیشتر و ایجاد انسجام در فعالیت های جهادی و خیریه، مرکز جهادی «قرار» در این معاونت ایجاد شد.

عباس سلطانی توضیح داد: این مرکز با هدف توسعه فعالیت های جهادی و خیریه به ویژه در بخش دانشجویی، ایجاد وحدت رویه و پیشگیری از تداخل وظایف و دوباره کاری که باعث تضییع و اتلاف وقت و منابع می شود، برنامه ریزی و راه اندازی شده است.

مدیر امور فرهنگی و فعالیت های فوق برنامه دانشگاه علوم پزشکی شیراز، ساماندهی بهینه به منظور خدمات رسانی گسترده و ایجاد فضای مناسب برای برنامه ریزی جهت فعالیت های دراز مدت را از دیگر اهداف راه اندازی این مرکز اعلام کرد.

او از تمامی اساتید و اعضای هیات علمی، کارکنان و نهادهای دانشجویی که در زمینه امور جهادی، نیکوکاری و خیریه فعالیت دارند، خواست تا با پیوستن به این مرکز فرهنگی جهادی، باعث همگرایی هر چه بیشتر و نیز توسعه این تلاش های خداپسندانه شوند.

این مقام مسوول در دانشگاه، افزود: در طی چند روز گذشته دو فعالیت جهادی مهم در دانشگاه اتفاق افتاده که هر دو فعالیت تحت مدیریت مرکز «قرار» انجام شده اند.

او توضیح داد: در یکی از این فعالیت ها که توسط گروه جهادی شهید «بیاضی زاده»، وابسته به بسیج دانشجویی دانشگاه علوم پزشکی شیراز، انجام شد، 40 دانشجوی جهادگر با حضور در برنامه ای 3 روزه به دیدار مردم منطقه کم برخوردار «تفهیان» در نزدیکی شیراز رفتند.

سلطانی اظهار کرد: در این فعالیت ارزشمند جهادی، خدمات دندان پزشکی، مامایی و زنان، چشم پزشکی، مراقب سلامت و چند برنامه فرهنگی، تربیتی و بصیرت افزایی برگزار شد.

مدیر امور فرهنگی و فعالیت های فوق برنامه دانشگاه، ارزش مالی این خدمات ارائه شده را بالغ بر 235 میلیون تومان اعلام کرد.

این مقام مسوول در دانشگاه، گفت: همچنین در روز سوم خرداد و به مناسبت سالروز آزادسازی خرمشهر، 5 دانشجوی دانشکده پرستاری، در حرکتی جهادی و در قالب برنامه فرهنگی سه شنبه های مهدوی با حضور در بخش کودکان مبتلا به سرطان بیمارستان فوق تخصصی آنکولوژی امیر با اجرای برنامه های شاد و بازی با این کودکان، موجبات شادی و سرگرمی آنان را فراهم کردند.

سلطانی با دعوت از همه کنشگران دانشگاهی، اعلام کرد: حضور فعالان دانشگاهی در مرکز «قرار» و همکاری با این نهاد جهادی، باعث همگرایی هر چه بیشتر و نیز وحدت رویه در امور خیریه در دانشگاه می شود.

 

کد خبر 210518

 

دیدگاه ها

شما هم می توانید نظرات خود را ثبت کنید



کد امنیتی کد جدید