شنبه, ۰۱ ارديبهشت ۱۴۰۳ | ۱۰ شوّال ۱۴۴۵ قمری | ۲۰ آوریل ۲۰۲۴ میلادی
هدر بالا
  1. اجتماعی
شنبه, ۲۰ خرداد ۱۴۰۲ ۱۱:۱۱
زمان مطالعه: 2 دقیقه

مدیر کل هماهنگی امور اقتصادی استانداری فارس:

119پرونده تخلف عرضه مرغ در شیراز تشکیل شد

مدیرکل هماهنگی امور اقتصادی استانداری فارس با بیان اینکه مرغ باید با قیمت مصوب در بازار عرضه شود و عرضه مرغ خارج از قیمت مصوب ، تخلف است ، گفت: با نظارتی که بر بازار مرغ صورت گرفته تاکنون دو هزار و ۴۳۱ مورد بازرسی و تعداد ۱۱۹ پرونده تخلف تشکیل شده است.

به گزارش پیام خبر،مرتضی شریفی با بیان اینکه مرغ باید با قیمت مصوب در بازار عرضه شود و عرضه مرغ خارج از قیمت مصوب ، تخلف است ، گفت: با نظارتی که بر بازار مرغ صورت گرفته تاکنون دو هزار و ۴۳۱ مورد بازرسی و تعداد ۱۱۹ پرونده تخلف به ارزش ریالی ۳۵۴ میلیارد و ۸۲۹ میلیون تشکیل که عمده تخلفات آشنا گران فروشی ، عرضه خارج از شبکه و عدم درج قیمت بوده است.
مدیر کل هماهنگی امور اقتصادی استانداری فارس ادامه داد:مردم شریف استان فارس می توانند تخلفات بازار مرغ را از طریق شماره.های ۱۲۴و۰۷۱۳۲۱۷۲۰۲۰ و در خصوص سایر کالاها موارد تخلف را به سامانه ۱۲۴اطلاع رسانی کنند.

شریفی با بیان اینکه به منظور نظارت بر عملکرد پاسخگویی دستگاههای متولی بازار تیم های بازرسی ویژه تشکیل شده است، گفت: باتوجه به تولید مطلوب مرغ در استان و داشتن رتبه دوم کشوری امیدواریم مشکلی در خصوص عرضه مرغ نداشته باشیم و این نافی نظارت ویژه بر بازار مرغ و برخورد قاطع با متخلفان نخواهد بود و با مکاتباتی که با فرمانداران محترم صورت گرفته این موضوع تاکید شده است.

 

کد خبر 210858

 

دیدگاه ها

شما هم می توانید نظرات خود را ثبت کنید



کد امنیتی کد جدید