پنج شنبه, ۰۹ فروردين ۱۴۰۳ | ۱۷ رمضان ۱۴۴۵ قمری | ۲۸ مارس ۲۰۲۴ میلادی
هدر بالا
  1. اجتماعی
شنبه, ۱۱ اسفند ۱۳۹۷ ۱۴:۵۱
زمان مطالعه: 3 دقیقه
شهردار منطقه 2 شیراز هدف از تشکیل خانه های محله، نوسازی کالبدی بافت و توانمندی سازی اجتماعی و اقتصادی ساکنین محله های کم برخوردار است و همکاری ما در این امر، وظیفه ای سازمانی و معنوی است.

به گزارش پیام خبر، مهندس مهران بهرامی نژاد، امروز در نشست خانه محله شهرک «بهار»، هدف از تشکیل خانه های محله، نوسازی کالبدی بافت و توانمندی سازی اجتماعی و اقتصادی ساکنین محله های کم برخوردار است و همکاری ما در این امر، وظیفه ای سازمانی و معنوی است.

شهردار منطقه 2 شیراز، از همکاری و فعالیت سازمان ها که در راستای پیشبرد امور و با هدف محرومیت زدایی و توانمند سازی محلات کم برخوردار تلاش می کنند، تقدیر و تشکر کرد و گفت: از آنجایی که وجود بافت فرسوده و کم برخوردار وسعت زیادی از این منطقه شهرداری را در برگرفته است و دیدگاه شهردار محترم کلانشهر شیراز هم بر اساس محله محوری، توجه به مردم و رسیدگی بیشتر به امور محله های کم برخوردار و قشر ضعیف و آسیب پذیر  است، لذا باید زمینه های ایجاد اشتغال و توانمند سازی ساکنین این بخش از شهر برای پیشگیری از آسیب های اجتماعی مورد توجه بیشتری قرار گیرد و وجود خانه های محله در آن قسمت ها، بهترین مکان برای خدمات رسانی به این قشر است.

وی خاطر نشان کرد: سعی بر آن داریم که با همکاری ارگان های مختلف، تمامی کلاس های آموزشی در خانه های محله به شکل کاملا رایگان در خدمت مراجعین قرار گیرد و مختصر هزینه دریافتی را نیز از محل های دیگر تامین کنیم تا با جذب بیشتر ساکنین در این محله ها بتوانیم گام های موثری در راستای توانمندسازی افراد برداریم.

شهردار منطقه 2 شیراز گفت: هیئت امنا خانه های محله باید عملکردهای خود را بر طبق مصوبات جلسه های پیشین در جلسه ها ارائه دهند تاچگونگی انجام کار در محله های مذکور بررسی شود.

بر اساس این گزارش در ادامه، «سید حمید اشرفی»، مدیر عامل سازمان بهسازی عمران و مسکن سازان شیراز ضمن تبریک و خیر مقدم به شهردار جدید منطقه دو گفت : برای پیشرفت در امور توانمندسازی محلات و خانه های محله، مشارکت مردمی را می طلبد و ما هم تمام تلاش خود را به کار گرفته ایم تا محله های کم برخوردار و قشر ضعیف جامعه را به حد معانه در امورات زندگی برسانیم و سعی بر آن داریم که نه تنها در بعد کالبدی، بلکه در تمام مراحل این مقوله را به نتیجه مطلوب برسانیم.

 

کد خبر 21129

 

مطالب مرتبط

دیدگاه ها

شما هم می توانید نظرات خود را ثبت کنید



کد امنیتی کد جدید