جمعه, ۳۱ فروردين ۱۴۰۳ | ۰۹ شوّال ۱۴۴۵ قمری | ۱۹ آوریل ۲۰۲۴ میلادی
هدر بالا
  1. استان ها
جمعه, ۱۷ اسفند ۱۳۹۷ ۰۱:۱۷
زمان مطالعه: 2 دقیقه
معاون مالی و اقتصادی شهرداری شیراز با اشاره به اینکه بیش از یک هزار و ۵۰۰ میلیارد تومان طلب از دستگاه های اجرایی داریم، گفت: کمتر از ۲۰ درصد مردم شیراز عوارض نوسازی را پرداخت می کنند و اگر همه در این راه شهرداری را به موقع یاری کنند، شهرداری در تامین منابع مالی وضع بهتری خواهد داشت.

به گزارش پیام خبر، محمدهادی هاشم پور، امروز در جمع خبرنگاران در رابطه با بودجه سال آینده شهرداری، گفت: شفافیت در بودجه باعث می شود جلو فساد گرفته شود به این خاطر اعتقاد داریم شهروند باید از عملکرد این نهاد اطلاع داشته باشند.

معاون مالی و اقتصادی شهرداری شیراز با تاکید بر اینکه در مسیر توسعه پایدار قطعا مشکلاتی پیش روی ما هست، اضافه کرد: قسمت عمده درآمد شهرداری از منابع ساختمانی است.

وی با اشاره به اینکه بیش از یک هزار و ۵۰۰ میلیارد تومان طلب از دستگاه های اجرایی داریم، اظهارداشت: بودجه سال ۹۸ اصلاح شد که با فروش اوراق مشارکت ادامه می یابد.

هاشم پور با یادآوری این مطلب که در شیراز کمتر از ۲۰ درصد مردم عوارض نوسازی خود را می پردازند، یادآور شد: اگر این هزینه به شکل کامل پرداخت شود ما در تامین منابع مالی وضع بهتری خواهیم داشت.

وی با تاکید بر اینکه شهرداری امروز نزدیک به ۲ هزار فقره چک برگشتی معادل ۵۲۰ میلیارد ریال دارد، البته امسال از میزان بدهی نزدیک به ۳۰۰ میلیارد تومان تسویه کردیم که اتفاق خوبی بود، افزود: ۴۷۰ میلیارد تومان اوراق صادر کردیم که ۴۳۹ میلیارد وصول شده است که حدود ۳۱ میلیارد بستانکاری داریم که حدود هفت درصد است، در بودجه سال ۹۸ آیتم جدید نواحی داشت فقط یک تفاوت دارد که عمده ردیف های اعتبارات عمرانی برای پروژه های نیمه تمام داشتیم که در بودجه جدید به پروژه های جدید اختصاص می یابد.

 

کد خبر 21325

 

دیدگاه ها

شما هم می توانید نظرات خود را ثبت کنید



کد امنیتی کد جدید