پنج شنبه, ۰۹ فروردين ۱۴۰۳ | ۱۷ رمضان ۱۴۴۵ قمری | ۲۸ مارس ۲۰۲۴ میلادی
هدر بالا
  1. ورزشی
یکشنبه, ۱۹ اسفند ۱۳۹۷ ۱۲:۰۹
زمان مطالعه: 3 دقیقه
وزیر ورزش و جوانان از بهره برداری سالن ۶ هزار نفری شیراز در هفته دولت سال ۹۸ خبر داد و گفت: این پروژه تاکنون ۳۰۰ میلیارد ریال هزینه برده است و برای تکمیل ان تا رسیده به بهره برداری به ۱۷۰ میلیارد ریال دیگر اعتبار نیاز است.

به گزارش پیام خبر، مسعود سلطانی فر، در حاشیه بازدید از سالن ورزشی ۶ هزار نفری شیراز با بیان اینکه این سالن از مصوبات سفر مقام معظم رهبری در سال ۸۷ به استان فارس است، گفت: این پروژه تاکنون ۳۰۰ میلیارد ریال هزینه برده است و برای تکمیل ان تا رسیده به بهره برداری به ۱۷۰ میلیارد ریال دیگر اعتبار نیاز است.

وزیر ورزش و جوانان افزود: این سالن جز ۱۰ سالن بزرگ کشور در شیراز، کرج، کردستان، سنندج، ساری و غیره است که در سهفته دولت سال آینده از این ۱۰ سالن پنج سالن افتتاج می شود و به بهره برداری می رسد، البته حدود ۱۰ تا ۱۵ سال قبل روند ساخت این پروژه ها آغاز و تا ۲ سال قبل روند  ساخت متوقف شده بود.

وی با اشاره به رشد ۷۵ درصدی پروژه شیراز، بیان کرد: پیش بینی شده این سالن در کنار استادیوم ۵۰ هزار نفری پارس که سبب ایجاد امکان ویژه ای برای توسعه ورزش استان شده در هفته دولت سال ۹۸ به بهره برداری برسد، فارس دارای ظرفیت های ویژه ای ورزشی است و در سال های اخیر امکانات خوبی در این زمینه ایجاد شده است و این سبب شکوفایی استعدادها ورزشی در فارس شده است.

سلطانی فر تاکید کرد: تلاش و تمرکز ما فراهم ساختن زیرساخت ها، استعدایابی و فراهم کردن امکانات برای ورزش های پایه و رده های مختلف سنی است تا ورزش کشور و فارس بتواند اینده ای خوبی داشته باشد.

وزیر ورزش و جوانان با بیان اینکه تنها خلاء بزرگ در ورزش استان فارس نداشتن یک تیم در لیگ برتر فوتبال است، خاطرنشان کرد:  در گذشته فارس تیم های خوبی از جمله برق شیراز و فجر شهید سپاسی را در  لیگ برتر داشت و بازیکنان فراوانی به فوتبال ایران معرفی کرده اند که در حال حاضر این تیم ها در دسته های پایین تر بازی می کنند که اداره کل ورزش و جوانان و استاندار فارس نیز تلاش خود را بکار گرفته تا در این زمینه نیز مشکلات موجود برطرف و شاهد حضور تیم های فوتبال فارس در لیگ برتر باشیم.

وی تاکید کرد: در بهره برداری تمام امکانات ایجاد شده زنان نیز گنجانده شده است و حتی پروژه هایی ویژه زنان در نظر گرفته شده است.

 

کد خبر 21409

 

دیدگاه ها

شما هم می توانید نظرات خود را ثبت کنید



کد امنیتی کد جدید